PREMIOS EXTRAORDINARIOS BACHILLERATO

Santiago González: "Poder estudar o que me gusta é a miña motivación"

El estudiante ourensano Sergio González, Premio Extraordinario de Bachillerato 2020/2021
photo_camera El estudiante ourensano Sergio González, Premio Extraordinario de Bachillerato 2020/2021
Este estudante que rematou a Secundaria no IES Celso Emilio Ferreiro de Celanova é un dos tres premios extraordinarios de Bacharelato que entregou onte a Xunta de Galicia.

La Xunta publicó ayer los galardonados con los Premios Extraordinarios de Bachillerato correspondientes al curso 2020/21, un total de 20 estudiantes a los que se les reconoce los méritos excepcionales por el excelente resultado académico. De los 20 galardonados -12 hombres y ocho mujeres- tres son ourensanos: Martín Diz, del IES Eduardo Blanco Amor; Santiago González, del IES Celso Emilio Ferreiro de Celanova; y Adrián Vázquez, del IES Ramón Otero Pedrayo. Cada premiado recibirá 1.000 euros además de un diploma acreditativo, y la distinción será anotada en su expediente académico.

¿Esperabas recibir este galardón?

O certo é que non, aínda que saín contento das probas. A verdade é que non foron tan diferentes á selectividade e, dado que as probas eran aos mellores estudantes de Galicia, si me esperaba algo un pouco máis distinto.

¿Cal é a túa motivación e que plans de futuro tes?

A miña motivación é estudar o que me gusta. Actualmente estou facendo o dobre grao de Matemáticas e Física da USC e estou moi contento. Creo que a motivación vén un pouco de aí, de poder atopar nos estudos algo que me gusta e que non me resulta pesado poñerme a estudar. Agora teño este dobre grao por diante e no futuro pois xa se verá, non teño nada decidido polo momento.

Premios extraordinarios Bachillerato: cómo se consiguen

La Consellería de Educación convoca cada año este galardón con el fin de reconocer a los estudiantes que finalizan la etapa de Bachillerato que obtuvieran una nota media igual o superior a 8,75 puntos.

A mayores tuvieron que superar una prueba específica de dos partes: la primera consistía en un análisis y comentario crítico de un texto sobre un tema de carácter general, histórico, filosófico o literario, y en responder cuestiones de carácter cultural o lingüístico sobre un texto en la primera lengua extranjera cursada por cada alumno. La segunda consistió en el desarrollo de temas, respuestas a cuestiones o ejercicios prácticos de una materia general del bloque de materias troncales a elegir entre cuatro diferentes asignaturas que hubieran cursado.

Te puede interesar