PAÍSES MÁS VISITADOS
Portugal, Francia e Italia son los destinos estrella para el turista ourensano
El comité de empresa de autobuses urbanos censura el “desamparo” con la problemática de la falta de espacios para hacer sus necesidades fisiológicas. “Sentímonos totalmente desamparados coa problemática que expuxemos, en referencia á petición dun urinarios portátiles nos finais de traxecto de diversas liñas”, explican.
“É intolerable que algo tan importante como a saúde, a imaxe e a hixiene dos traballadores e traballadoras non importe nada, nin ao Concello de Ourense, nin á empresa concesionaria”, asevera Anselmo Iglesias, delegado de la Confederación Intersindical Galega. “Xa o denunciamos hai 8 meses”, añade.
Desde el comité afean el “caso omiso” a los escritos que fueron presentados ante Concello y empresa en busca de una solución. “Parece que a nosa saúde importa pouco”, deslizan. Asimismo, lamentan que la ausencia de estos espacios fuerce incumplimientos de la normativa. “Sábese que estamos incurrindo diariamente nunha infracción, tal e como recollen os artigos 7 e 43 da ordenanza municipal de limpeza”, alertan, “dando unha imaxe pésima e pouco profesional de cara á sociedade”.
La carencia de baños portátiles en los finales de línea no afectan del mismo modo a todos los trabajadores. En la representación sindical de los trabajadores resaltan las mayores dificultades de las mujeres para hacer y cubrir sus necesidades. En todo caso, “xa houbo traballadores que presentaron problemas renais e de vixiga por aguantar as ganas de orinar”, afirman, “por non dar esa imaxe diante dos usuarios que esperan nos finais de traxecto”.
Desde el comité de empresa detallan que se denunció esta falta de espacios básicos ante la Inspección de Trabajo, “a cal aínda non se pronunciou ao respecto”, concluye Iglesias.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
PAÍSES MÁS VISITADOS
Portugal, Francia e Italia son los destinos estrella para el turista ourensano
HUMOR E TRADICIÓN FESTIVA
Galería | Badaladas en Eiroás pola Voda da Pita, en imaxes
Lo último
DIRECTOR ADJUNTO OPERATIVO
Feijóo acusa al Gobierno de "saber, tapar y proteger" al exDAO de la Policía investigado por agresión sexual
LA NECESIDAD DE MODERACIÓN
El significado del Entierro de la Sardina