Villarino dimite como portavoz local del PSOE

Rafael Rodríguez Villarino, en un pleno del Concello de Ourense.
photo_camera Rafael Rodríguez Villarino, en un pleno del Concello de Ourense.
El secretario de Organización del PSdeG celebra suspender las primarias

“Ante a decisión dos órganos da dirección do PSdeG e do PSOE de suspender as primarias na cidade de Ourense, e designar como candidato á alcaldía desta cidade a Francisco Rodríguez, considero oportuno non continuar como voceiro municipal do grupo socialista no Concello de Ourense”. Esta fue la reacción expresada ayer tarde por Rafael Rodríguez Villarino, una vez oficializada la candidatura del exalcalde Rodríguez.

Sostiene Villarino en un comunicado que “a designación dun novo candidato debe corresponderse coa dun novo portavoz que transmita as súas directrices políticas ao grupo municipal no seo da actual corporación ata que remate o actual mandato e con vistas ás vindeiras municipais”. 

El dimisionario portavoz recuerda que está “ao dispor do partido e da nova portavocía na cidade, coa debida lealdade, compromiso e respecto”. Además, expresa su gratitud “polo recoñecemento percibido cara ao traballo feito, e pola confianza e o agarimo depositados na miña persoa ao longo dos anos nos que tiven a honra de ser voceiro”.

Por otra parte, con la frase “la ciudadanía lo pedía a voces”, justificó ayer el secretario de Organización del PSdeG, José Manuel Lage, la suspensión de las elecciones primarias de su partido en la capital ourensana  y la elección directa de Francisco Rodríguez como candidato a la alcaldía en las elecciones de mayo príximo. 

Esta decisión, según Lage, es “el primer acto de reparación tras la persecución impresentable” a nivel judicial que sufrió Rodríguez, que tuvo que dimitir en 2012 de su cargo como alcalde de Ourense tras ser imputado por su supuesta implicación en la operación Pokémon, una causa que estaba a cargo de la jueza Pilar de Lara y que ya ha sido archivada.

“A ningún juez se le puede permitir que actúe como actuó la jueza Pilar de Lara, por muy jueza que sea. La actuación de esta señora fue absolutamente impresentable”, criticó el socialista, que acusó a la magistrada de “manchar y apartar de la vida pública a personas honorables sembrando sospechas y sin aportar ni una sola prueba”.  

Te puede interesar