POLÍTICA

“Villarino no hace justicia al ‘obrero’ de las siglas del PSOE"

Flora Moure y Jorge Pumar presentaron la moción que se llevará a pleno en Ourense (MIGUEL ÁNGEL).
photo_camera Flora Moure y Jorge Pumar presentaron la moción que se llevará a pleno en Ourense. (MIGUEL ÁNGEL).
El PP de Ourense presentará una moción de votación nominal para instar a la dimisión del socialista

La polémica sobre la línea de ayudas a autónomos y pymes continúa. Con trascendencia nacional, otorgada por Pablo Casado y Teodoro García Egea en sus visitas a la provincia, los populares ourensanos presentaron la moción que llevarán al próximo pleno de la ciudad y en la que piden, entre otras cosas, la dimisión del diputado provincial y portavoz de los socialistas ourensanos, Rafael Villarino, por "boicotear y entorpecer" el proceso de ayudas en connivencia con el subdelegado del Gobierno, Emilio González Afonso.

El vicesecretario general del Partido Popular de Ourense, Jorge Pumar, y la portavoz de los populares en el Concello de Ourense, detallaron las características de la moción, para la que se solicitará la votación nominal y personalizada de cada miembro de la corporación, firmada por el PP y Democracia Ourensana. "Non podemos permitir que o PSOE siga atacando ós autonómos da nosa cidade e da nosa provincia. Mentras os populares buscamos o xeito de axudar aos autónomos e ás pequenas empresas trala crise da COVID19, os socialistas liderados por Rafael Villarino centran os seus esforzos en boicotear e impedir que esas axudas cheguen a quenes máis as precisan", señaló Flora Moure.

La moción pide tres puntos concretos: exigir la dimisión de Villarino como diputado provincial y portavoz municipal, solicitar al Gobierno el cese del subdelegado por actuar con subordinación y dar traslado de este acuerdo al presidente del Gobierno de España; a los alcaldes y alcaldesas de todos los concellos de la provincia de Ourense; al presidente de la FEMP, al presidente de la Fegamp, a los presidentes de las Confederaciones Empresariales de España.

Desconocimiento

"Dudamos que o Goberno do Estado e o Municipalismo de España sexan conocedores en profundidade da actitude e vocación destructiva do máximo responsable do socialismo ourensán, empeñado en dinamitar todo canto poida servir de respiro e axuda para os autónomos desta provincia. Fraco favor lle está a facer o señor Villarino ao nome e espíritu histórico do Partido Socialista Obrero Español, pois con él á fronte, esta formación política é de todo menos 'obrero', apuntó Moure.

También habló el vicesecretario general de los populares ourensanos, Jorge Pumar, que analizó los motivos que llevan a su partido a tomar esta medida. "Sobran as razóns para presentar esta moción no vindeiro pleno do Concello. E esas razóns detallámolas en 11 puntos na exposición de motivos da moción, que avalan as peticións de demisión, fundamentalmente polas actuacións dos representantes socialistas viciadas de partidismo, cun subdelegado subordinado ás políticas anti-Ourense que lle dicta o seu xefe político, o señor Villarino".

Pumar quiso contraponer la actuación de populares y socialistas en una situación de "crise en precedentes" "Desde logo, no PP de Ourense témolo claro: Sempre estaremos ao carón de Ourense. Por riba de todo e ante todo. A nosa máxima prioridade sempre serán os intereses, os problemas e as preocupacións dos ourensáns. Esa é a nosa razón de ser e así seguirá sendo. Nós, eliximos Ourense. Nós defendemos Ourense. Outros non poden dicir o mesmo", manifestó o vicesecretario xeral do Partido Popular de Ourense.

Pumar insistió en las diferencias y terminó su intervención destacando que "máis que nunca precisamos confianza, xestión e certezas. E ningunha destas cualidades están nas mans do señor Villarino, máis preocupadas en agredir aos intereses dos autonómos que en axudalos".

“Está só, hay concelleiros do PSOE que rexeitan a súa actuación"

La moción que se presentará en la capital provincial también se llevará a todos los concellos de Ourense. "Xa se está a facer", recordó Jorge Pumar. El popular destacó que "concelleiros socialistas reconocen persoalmente que están en contra da actuación de Villarino. Hay concellos onde se votou a moción no que ediles do PSOE votaron en contra. Villarino está só, non a apoia ninguén". Con estos argumentos, Pumar se hizo varias preguntas. "Está a durmir coa conciencia tranquila o señor Villarino logo de comprobar o daño que está facendo aos autónomos da provincia de Ourense? Síntese respaldado o señor Villarino polos militantes socialistas que sempre confiaron nun partido que leva nas súas siglas a palabra 'obrero'? Nunca pensou en pedir perdón aos autónomos da provincia e mudar a súa política de destrución cara unha política de construción, de suma, de apoio e de xeración de confianza e futuro?", señaló. Con respecto a los plazos de la línea de ayudas, los populares destacaron que la que corresponde a la Diputación ya está en funcionamiento y los pagos se están realizando. Mientras, la que corresponde al Concello, espera la evolución del expediente abierto por la Subdelegación de Gobierno. "Non se paraliza, non é a palabra. Sigue o seu curso, pero os prazos marcados nun principio non se poderán cumprir pola actuación e o entorpecemento de Villarino. Os técnicos están pendentes da resolución de ese expediente en materia de legalidade, para dar luz verde a línea de axudas municipal", apuntó Pumar.

Te puede interesar