HUELGA

‘‘A volta a clase é caótica e vai contra a calidade educativa"

Profesores, padres y alumnos concentrados en rúa do Concello (MIGUEL ÁNGEL).
photo_camera Profesores, padres y alumnos concentrados en rúa do Concello (MIGUEL ÁNGEL).

Profesores, padres y alumnos  se concentraron ayer frente a la  Jefatura Territorial de Educación para manifestar su descontento con la gestión autonómica de la vuelta a las aulas y pedir una enseñanza presencial segura. Afirman que, pese al  aumento de dotación de profesorado , todavía existen centros que necesitan una ampliación en sus plantillas para poder desdoblar las clases y cumplir con las medidas de distanciamiento que dicta  el Ministerio de Educación, que establece que se debe mantener una distancia de 1,5 metros entre los estudiantes. 

Elena Añel, secretaria comarcal de la CIG y profesora de infantil, indicó que la última versión del protocolo que estableció la Xunta llegaba "tarde e dificultando moito poder planear con antelación a xornada do inicio de curso". Además, explicó que "a folga está máis que xustificada porque no bacharelato non se vai poder desdobrar ante a falta de profesorado, e haberá desigualdade de condicións entre os que se examinen para acceder á Universidade, ademais nos talleres de FP non será posible dar clase e non hai un protocolo específico para os conservatorios  e escolas de idiomas. Estamos vivindo una improvisación constante". Otro motivo de convocatoria fue la falta de medios para el teletrabajo entre los profesores  y la brecha digital que podría producirse entre los alumnos. Iria Yáñez, de CCOO, declaró que "o teletraballo non está regulado e a consellería non está pola labor de poñer medios físicos nin conectividade ". 

También recordó que "os grupos vulnerables terán que incorporarse a traballar e esperar unha resolución de inspección médica que os declare colectivos de risco, un feito que pode tardar moito tempo. Esiximos que dende un primeiro momento poidan optar polo teletraballo  e que se regule a súa situación dalgunha forma". 

En general, los asistentes valoraron el incio del curso como "desproporcionado, caótico e en detrimento da calidade educativa".

Escasa asistencia

A la manifestación acudieron cerca de 80 personas, un número inferior al de otras concentraciones del mismo carácter, según indicó la CIG, "polos servizos mínimos plantexados pola consellería, que desvirtuaron totalmente a xornada de folga. Todos os establecidos inclúen ao 100% ao persoal de cociña e de limpeza e obliga a asistencia dun profesor por aula". 

Te puede interesar