El Castiñeiro de Pombariños estrenará mobiliario

Visita al Castiñeiro de Pombariños, Manzaneda.
photo_camera Visita al Castiñeiro de Pombariños, Manzaneda.

"Rozabales é un dos 8 monumentos naturais existentes en Galicia e require protección especial" dice Belén do Campo

La directora xeral de Patrimonio Natural, Belén do Campo, visitaba este miércoles el Souto de Rozabales, en Manzaneda, acompañada por la jefa territorial de Medio Ambiente, Victoria Núñez, junto al alcalde de la localidad, Amable Fernández.

Con la finalidad de dar a conocer tanto el castaño milenario de Pombariños, a punto de cumplirse 23 años de su declaración oficial como monumento natural; como todo el Souto de Rozabales, considerado muestra ejemplar de bosques de castaños centenarios, la Directora Xeral explicó que realizarán varias intervenciones en el lugar como “a renovación da sinalización existente e os traballos de mantemento e mellora previstos no mobiliario”.

Al igual que los años anteriores, manifestó Do Campo que “o departamento autonómico realizará labores de roza sobre as 1,8 hectáreas que abrangue en total o monumento natural e de tratamento fitosanitario no souto”.

A su vez, el alcalde de Manzaneda califica de acertadas dichas actuaciones, así como prioritaria “a realización dunha diagnose fitopatolóxica do souto e execución dos tratamentos necesarios e podas sanitarias, con especial atención ao cancro. Esa é a chave para o seu mantemento”.

La visita se extendía hasta el Pazo da Pena para visitar su singular Rebolo Centenario, incluido en el catálogo de árbores senlleiras.

Te puede interesar