VALDEORRAS

La oposición trivesa critica el abandono en el que está la villa

Domingo Diéguez: "A alcaldesa dixo que viña a unir e non tivo a decencia de darme a palabra no pleno de investidura"

Las críticas de la alcaldesa socialista de A Pobra de Trives, Patricia Domínguez Barja contra su predecesor en el cargo y candidato del PP, Domingo Diéguez González, fueron rechazadas rotundamente por este. "Agora, o traballo o ten que facer ela. Nós, o fixemos coa mellor vontade. Se cre que en catro días fixo máis que nós, que mire cara o pobo e o abandono no que se atopa".

La alcaldesa cuestionó el retraso en las obras de la piscina municipal, la puesta en marcha del programa de actividades Divertrives y la falta de formación y prendas de seguridad que padecen los trabajadores municipales.

"Está tentando repetir o que creamos nós. Vai vivir de rentas un ano", replicó este martes el portavoz de la oposición popular, quien afirmó estar "expectante". Inmediatamente, comentó que la alcaldesa "púxose un soldo", que el concejal cuantificó en 30.000 euros anuales, repartidos en 14 pagas. "Non pode prentender que lle fagamos o traballo", añadió.

Domingo Diéguez aludió al estado en que se encuentra la carretera que comunica Trives con Montefurado (Lugo). "É unha selva e non é polo abandono de ATI, e dos 15 días que leva gobernando".

"Non da limpado as carreteras", siguió quejándose el edil del PP, quien anunció que el Concello invitó a su sucesora a acometer estos trabajos "para non perder subvencións que está a punto de deixar pasar".

El concejal aprovechó la ocasión para referirse al pleno de investidura, en el que la alcaldesa socialista le impidió intervenir. "Dixo que viña a unir e non tivo a decencia de darme a palabra". En todo momento, Diéguez González  se negó a "que pretendan que sigamos traballando nós".

Te puede interesar