Aumentan los visitantes a Oseira, superando los 24.000
INCREMENTO DE PEREGRINOS
El incremento de peregrinos y visitantes al monasterio deja cifras récord para el turismo en Cea
El Concello de San Cristovo de Cea cerró en 2024 uno de sus mejores años en cuanto a afluencia turística, gracias al incremento de peregrinos que realizaron la Ruta Xacobea de la Vía da Prata, que pasa por este municipio, y el aumento de visitantes al Mosteiro de Oseira, uno de los referentes turísticos de la comarca.
Oseira registró el pasado año 24.000 visitantes frente a los 22.300 del año anterior, lo que supone un incremento de un 8%. Su procedencia es fundamentalmente nacional, con un mayor número de visitantes de Galicia y también de otras comunidades autónomas, aunque también muchos extranjeros se acercan, sobretodo en verano.
La comunidad cisterciense organiza cuatro visitas guiadas al día durante todo el año, aunque en las épocas de mayor afluencia, desde Semana Santa hasta el verano, se incluye alguna visita más.
El concelleiro de Turismo de San Cristovo de Cea, José Dalama, destaca que “o impacto do Mosteiro de Oseira no turismo do concello é fundamental, porque supón a maior parte dos nosos visitantes, incluído os propios peregrinos, que moitas veces fan noite aquí para poder achegarse o mosteiro pola mañá e seguir despois o camiño”.
“Para Cea, Oseira é uha mina en canto a turismo, porque para un concello cunha poboación de 2.000 habitantes, contar cada ano con mais de 20.000 visitantes supón un importante impacto económico. Estes turistas mercan Pan de Cea, toman algo no bar, e descubren outros atractivos como a nosa rede de sendeiros e zonas naturais”.
Via da prata
Dalama destaca el incremento del número de peregrinos de la Vía da Plata, que pasó de los 7.500 a los más de 9.000 del pasado año. “É un camiño que está vivo e que para Cea é un importante piar económico e dinamizador”, señala.
Considera que la oferta de alojamiento de la que dispone el concello ha sido fundamental para poner a Cea en el mapa “aumentamos o número de prazas co novo albergue de Oseira, ademais do albergue de Cea, e nos ultimos anos aumentou a oferta privada de hospedaxe, o que fai que poidamos ofertar mais de 200 prazas, o que anima á xente a facer esta ruta”.
Cea ofrece otras particularidades “xa que é fin de etapa dende Ourense, ten dúas variantes na entrada en Ponte Sobreira e Ponte Mandrás, e dúas variantes de saída en Oseira e Piñor, ademais de aportar unha gran riqueza patrimonial, co Mosteiro como referente, e gastronómica, co pan de Cea como principal reclamo”.
La oferta cultural incorporó recientemente la apertura del Museo Etnográfico Olimpio Liste, que sumó el pasado año cerca de mil visitantes.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último