EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
La celebración, que llevaba varios años sin organizarse, volvió al calendario local gracias al trabajo previo realizado por un grupo de vecinos del municipio de A Baixa Limia. Aínda que as festas maiores e as máis sonadas da parroquia de Muíños son as de San Pedro, hai otras dúas, o Pilar en Rañadoiro e o San Francisco en Mugueimes, esta ultima olvidada nos últimos anos, recordaba Celso Diz que, junto con José Abades y Lino Perdiz se han encargado de los preparativos.
La festividad, que se adelantó al sábado, arrancó desde primeras horas de la mañana con la celebración del tradicional mercadillo mensual. Co galo de recuperala de novo, ideamos organizar una degustación do porco ao espeto, unha modalide moi popular de Portugal, que dende as 19.000 horas contó con preto 200 comensales, resumía Diz. El punto y final a los festejos los protagonizó el Grupo Orquestal Sinola.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
Los ingenieros agrícolas de Ourense renuevan su cúpula
Pepe Paz, presidente do Colexio de Enxeñeiros Agrícolas: “Temos que facer un novo rural con mais industrias agroalimentarias”
UNO MENOS QUE EN 2022
Ourense se acerca a su récord de colisiones provocadas por animales
CULTURA EN EL RURAL
La Red Provincial de Auditorios de Ourense alcanza los 7.500 espectadores
Lo último