EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
Los desperfectos de la locomotora de A Ponte continúan sin resolverse, mientras distintos colectivos claman por un plan de conservación, petición a la que el Concello de Ourense hace oídos sordos. Es el caso de asociaciones como Andén Primeiro o Vía Vella, cuya portavoz Ana Gloria Rodríguez, comenta que “revindicamos varias veces falar co alcalde e outros representantes municipales, porque o deterioro xa leva tempo medrando, e como non boten man dela, vai caer”. La degradación, visible a simple vista, lleva a la portavoz de Vía Vella a afirmar que “estase convertendo nun perigo para a xente que pasa por alí e vai vela”.
Rodríguez también relata que todas sus peticiones sobre una intervención en el monumento se tornaron en excusas. “Levamos moito tempo pedindo unha intervención e sempre nos dan largas. Primeiro pola titularidade, logo que non había empresas que fixeran a reforma… pero polo que soubemos, non se fixeron todos os trámites para intentar acadar o arranxo”, asegura Ana Gloria, quien añade que “noutros lugares si que se fai, non é imposible. O estado está a vista”.
En opinión de la portavoz de la asociación Vía Vella, el arreglo de la situación pasaría por dos puntos: “Un ben público que se está botando a perder, e que se volve un perigo para quenes pasan por alí; e logo que, como veciños da Ponte, sentímonos bastante ninguneados porque como cidadáns pedimos que se solucionase este problema, e nunca nos fixeron caso”, argumenta Ana Gloria Rodríguez.
La vecina de A Ponte ahonda en este agravio comparativo respecto a otras zonas de la ciudad con un ejemplo. “Cando se arranxou a estatua dos Ramóns no centro, mandouse a Madrid a arranxar e nunca soubemos o que custou. E non digo que a intervención non fose necesaria”, puntualiza, “pero nós levamos moito máis tempo pedindo que se arranxe a locomotora, e nunca nos fixeron caso”. Un silencio administrativo que a veces provoca desánimo. “A veces pensamos en tirar a toalla, pero imos preparar algunha acción máis”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
DÍA CONTRA EL CÁNCER
La Unidad del Dolor del CHUO atiende 300 enfermos de cáncer al año
SIETE DÍAS EN LA AUTOVÍA
Nuevo corte de la tractorada en la N-525, mientras sigue el de la A-52
Lo último