El PSOE critica a Jácome por la situación laboral en el Concello
TRABAJADORES PÚBLICOS
El PSOE urge al Concello de Ourense a estabilizar la situación de los trabajadores públicos para que "poidan saír da actual situación"
Los problemas de personal en el Concello de Ourense apuntan a protagonizar el inicio del curso político. Desde el grupo municipal socialista reclaman al alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, que ponga solución a sus tareas pendientes en este sentido, como la Relación de Puestos de Trabajo (RTP), el proceso de estabilización y la incorporación del personal necesario para el buen funcionamiento de la Administración local. “Entendemos como esencial que os traballadores públicos teñan estabilidade laboral e poidan saír da actual situación, na que non saben sequera se cobrarán as súas nóminas íntegras a final de mes”, señala la concejala socialista, María Fernández Ojea. Los socialistas reclaman a Jácome que dé marcha atrás en su últimas decisións respecto a la RPT con el fin de mantener la existente “para dotar de seguridade e diminuir a temporalidade dos empregados do Concello”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último
Gastronomía e cultura
Allariz programa máis de trinta citas para este verán
XACEMENTO DE O CASTRO CALDELAS
Conclúen as escavacións en San Xoán de Camba
Luis Carlos de la Peña
CAMPO DO DESAFÍO
Comité Federal