El PSOE propone “limitar as extralimitacións do alcalde”

CONCELLO DE OURENSE

El objetivo principal es actualizar un documento del año 2005 que parece “desfasado” y finalizar con los “soliloquios” del regidor antes, durante y después de cada intervención de los ediles

Las ediles socialistas Alba Iglesias, Natalia González y María Fernández ayer.
Las ediles socialistas Alba Iglesias, Natalia González y María Fernández ayer.

Tras la condena a Jácome por vulnerar los derechos de los concejales y retirarles la palabra en los plenos, el PSOE propone al resto de la oposición una modificación del Regulamento Orgánico de Goberno e Organización do Pleno e a Comisión Especial de Suxestións e Reclamacións do Concello de Ourense (ROF).

El objetivo principal es, según explicaron, actualizar un documento del año 2005 que parece “desfasado” y finalizar con los “soliloquios” del regidor antes, durante y después de cada intervención de los ediles de la oposición. “O xeito de xestionar, tanto o Concello como os plenos, vulnera xa non só os dereitos fundamentais e a participación política dos e das edís, senón que dana a imaxe da institución”, expuso la edil del PSdeG María Fernández Ojea.

“Nós prometimos hai un ano que fariamos todo o que estivera nas nosas mans para fiscalizar o labor que desenvolve o executivo municipal. E á marxe doutras opcións, como posibles mocións de censura, as situacións complexas de carácter político requiren de solucións políticas e entendemos que unha delas sería a modificación do ROF”, aseguró la socialista.

Para sacar adelante estos cambios, los socialistas necesitan el apoyo de los grupos de la oposición y se muestran abiertos a lo que quieran o estimen oportuno aportar. “Pódese facer dende o impulso da oposición porque a normativa contempla que aquelas materias afectadas directamente polo pleno non teñen que pasar por competencia da Xunta de Goberno Local”, añadió Fernández.

Contenido patrocinado

stats