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El trabajo en equipo, esencial para la calidad asistencial en la Sanidad de Ourense

SALUD

El Centro Cultural Marcos Valcárcel acogió el XI Congreso da Sociedade Galega de Calidade Asistencial, bajo el lema “Tecendo lazos e superando barreiras”.

Publicado: 22 nov 2024 - 07:56 Actualizado: 22 nov 2024 - 08:25

Josefa Rodríguez, José R. Parada, Rosendo Fernández y Rebeca Gómez. | Foto: Marcos Atrio
Josefa Rodríguez, José R. Parada, Rosendo Fernández y Rebeca Gómez. | Foto: Marcos Atrio

Esta jornada, organizada por el Área de Calidade da Área Sanitaria de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras reunió a cerca de 170 profesionales de diversos servicios y unidades de todas las áreas sanitarias de Galicia.

El gerente del Servizo Galego de Saúde, José Ramón Parada Jorgal, destacó en la inauguración de la jornada que “falar da sanidade pública galega é facelo dunha sanidade que presta unha atención de primeiro nivel, que forma excelentes profesionais, que investiga e aposta pola innovación, que fomenta a promoción e a prevención da saúde e que sitúa sempre ao paciente no centro de cada unha das decisións e actuacións”.

José Ramón Parada remarcó que “Galicia conta cun sistema de saúde que orienta o seu traballo cara a excelencia e tenta a mellora continua como fío condutor de toda a súa actividade asistencial”.

Estratexia Galega de Seguridade e Calidade Asistencial

La Consellería de Sanidade implantó la Estratexia Galega de Seguridade e Calidade Asistencial para el período 2024-28 que se sostiene sobre tres pilares fundamentales como son la gestión de la calidad asistencial, la seguridad del paciente y la atención al paciente y al ciudadano.

Según explica Rebeca Gómez Espinosa, enfermera del Área de Calidade y presidenta del Comité Organizador de la jornada, “a continuidade asistencial de forma coordinada é parte do obxectivo asistencial de mellora. Resulta esencial o traballo en equipo cara a unha visión común combinando experiencias, fortalezas e habilidades co obxectivo de mellorar a calidade do traballo realizado”. Añade que, “seguindo o principio de efectividade e eficiencia, esta calidade asistencial debería de ocorrer no menor tempo posible e sen incidencias”.

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