El tren de las termas de Ourense no volverá hasta el año 2026

GESTIÓN MUNICIPAL

Los socialistas lamentan la “involución” de la ciudad de Ourense en materia termal

Tren de las termas, en la Praza Maior de Ourense. (Foto de archivo: Óscar Pinal)
Tren de las termas, en la Praza Maior de Ourense. (Foto de archivo: Óscar Pinal)

El gobierno local del Concello de Ourense no pondrá de nuevo en circulación los trenes de las termas hasta 2026. Así lo confirmó el alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome, en el pasado pleno, lo que ha motivado que el PSOE local arremeta contra su gestión. “Hai unha clarísima involución no termalismo da cidade que non está sabendo aproveitar os seus recursos económicos e de benestar para os ourensáns”, lamentó el edil socialista José Ángel Vázquez Barquero.

En la misma semana en la que Jácome advertía que la piscina de As Burgas permanecerá otros nueve meses cerrada -lleva ya casi cinco años en esa situación- también se conocía que Jácome no tiene previsto recuperar los trenecitos del servicio de Urbanos de Ourense, pese a que se dotaron partidas para comprarlos a finales de 2023.

“Non só non funcionan estes vehículos que servían para desprazarse ata as termas e cuxo traxecto finalizaba en Outariz, senón que nas paradas habilitadas tampouco figura ningún anuncio de que non están dispoñibles e é habitual atoparse con turistas desorientados”, lamentó Barquero, quien también arremetió contra el proceder de Jácome sobre el cierre de la piscina.

“Despois de que reiteradamente, tanto nas xuntas de área como nos plenos do Concello reiterase que estaba a piques de abrirse resultou que non vai ser así. O que é certo é que antes non existía a fuga de auga na que o alcalde funfamenta a súa decisión de continuar coa piscina pechada e despois das obras hai una parte da instalación que perde auga”, puntualizó el concejal, que no comprende por qué el gobierno local defendía que la obra se había hecho adecuadamente hasta que cambiaron de opinión este pasado lunes.

BNG pide consorcio termal

El grupo municipal del BNG volvió a pedir ayer la creación de un Consorcio Termal en la ciudad, “integrado por todas as administracións: Concello, Deputación, Xunta e Estado”, y cuyo objetivo debe ser “rematar coa caótica situación na que se atopa o sector termal de Ourense a día de hoxe no que cada administración vai ao seu aire sen ningún tipo de coordinación, o que orixina que moitos dos proxectos previstos non se poidan executar”.

Así, acusaron a la Xunta de “vender fume” con la presentación del nuevo Plan Termal 2025-2028 y piden una “aposta cuantificable” por el termalismo ourensano.

Contenido patrocinado

stats