26, 27 y 28 DE JUNIO
Este verano, ojo al dato con el Basket Data Summit 2026 en Ourense
Desde el mes de febrero el calendario de competición de la pesca gallega estaba llena de eventos. Desde la prueba de mar costa dúos del 22 de marzo en Fisterra-Laxe hasta la de mar costa damas del 24 de octubre en el mismo emplazamiento se ubicaban otros 55 campeonatos de todas las modalidades y que en este momento se encuentran en stand by.
Entre ellos, algunos en la provincia de Ourense. Precisamente el 31 de este mes de mayo estaba previsto una prueba de salmónidos mosca en el "Couto do Barbantiño".
Manuel Mouzo reconoce que la competición podría regresar a los ríos y embalses ourensanos "no mes de xullo. Falar de desescalada e protocolos significa abrir a porta a algunha competición. Haberá que mirar en que condicións, probablemente non normalizada, é dicir, non sería clasificatoria, probas open. Xa acordáramos desenvolver varias competicións benéficas de salmónidos e de mar costa, e pode ser unha boa opción".
La Copa Diputación
Mouzo reconoce que en Ourense presentamos un proxecto, o da Copa Deputación de Auga Doce. Non chegamos a ter resposta pero podería ter cabida perfectamente nesta situación. Son as autoridades as que teñen que permitir a competición, pero penso que en xullo, agosto ou setembro pode haber. xa o 28 de xuño estaba previsto en Santa Cruz de Arrabaldo o de auga doce xuventude, pero o 5 de xullo na Rúa, o 24 en Cachamuíña, en agosto dúas máis de auga doce outra vez en Santa Cruz e na Rúa. Había moita actividade prevista, falta saber a que se pode manter", finaliza.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
26, 27 y 28 DE JUNIO
Este verano, ojo al dato con el Basket Data Summit 2026 en Ourense
SIN PLAY OFF
El Barco y el Barbadás despiden la liga el domingo
"NO TENÍA PREFERENCIAS"
Play off entre gemelos para la UD Ourense
"AQUÍ ESTOY FELIZ"
Ju también se apunta a una nueva temporada en el Ontime
Lo último
Pilar Falcón
DÍAS Y COPLAS
El juicio que quería ser serie
GOBIERNO DE COALICIÓN
Reigosa ratifica su apoyo a la moción de censura en Lugo
CELEBRARASE EN VERÁN
O OUFF volverá a organizar a súa residencia audiovisual