Los populares de Manzaneda presentan moción de censura

EL PP Y DOS TRÁNSFUGAS DEL PSOE

Los dos votos del PP, sumados a los dos de los no adscritos, superarían a los tres del PSOE

Publicado: 15 oct 2025 - 22:41 Actualizado: 16 oct 2025 - 12:51

Miguel Domínguez, Abel Blanco, Antonio Núñez, Marina Luis, Amable Fernández, Pedro Yáñez y Verena Yáñez.
Miguel Domínguez, Abel Blanco, Antonio Núñez, Marina Luis, Amable Fernández, Pedro Yáñez y Verena Yáñez. | Reme Martínez

A las 12,00 horas del 29 de octubre, y salvo sorpresa mayúscula, Manzaneda cambiará de alcalde. El grupo municipal del PP, que encabeza Pedro Yáñez, presentó una moción de censura para relevar a los socialistas de Amable Fernández de la Alcaldía. Si el actual regidor, con aproximadamente seis años en el cargo, rechazó valorarla, no sucedió lo mismo con el edil no adscrito Antonio Núñez, quien -junto con Miguel Domínguez- abandonó en julio el grupo de gobierno socialista, que ya anunció su apoyo al candidato.

Con el respaldo de los dos concejales no adscritos al candidato popular, la presidencia de la Corporación municipal cambiará de manos, al superar por cuatro votos a tres a los socialistas.

El aspirante, Pedro Yáñez, apuntó que tras abandonar el grupo socialista los dos concejales no adscritos “démoslle unha marxe de tempo para ver se lle servía ao alcalde para tomar outras directrices, pero vimos que seguía na mesma tónica”. Argumentó que el primer edil “toma as decisións de motu propio e sen aconsellarse cos concelleiros do pobo” y que la moción de censura sólo busca “darlle un pulo ao Concello. Hai falta de proxectos e imos como polos sen cabeza collendo catro subvencións, sen ningunha liña de actuación nin proxecto de futuro”.

Yáñez echa en falta un “equipo” al frente del Concello, añadiendo que el alcalde “deíxase aconsellar por xente allea a Corporación nunha xestión de non complicarse. Se non fas nada, nada te poden criticar”, dijo, para seguidamente marcarse como objetivo “que a xente se sinta a gusto”.

“Estamos apoiando a moción do PP”, aseguró Antonio Núñez. Argumentó que la decisión fue tomada en base a la “falta de confianza, autoritarismo e mala xestión”, del actual alcalde socialista. “Non contaba comigo para nada. Contaba os actos nas redes sociais que xestiona un técnico que ten a capricho seu. A xestión hai que facela traballando en grupo; unha persoa soa non da chegado a tódolos sitios, perdéndose subvencións por mala praxis”. Añadió que, tras abandonar el grupo de gobierno, “estaba disposto a seguir botando unha man, pois a xente pode cambiar, pero nin se preocupou en chamarnos”. Respecto a su posible incorporación al PP, aseguró que “de momento non levo siglas”.

Contenido patrocinado

stats