Ignacio Fernández: “París 2024 é un soño real, un obxectivo”

Ignacio Fernández, del Athlos, cree que su llegada al CGTD “supón un paso adiante a nivel técnico, psicolóxico e táctico”

2022022121075080591
2022022121075080591

Ignacio Fernández es desde hace años uno de los ourensanos con mayor proyección en el deporte paralímpico. Actual campeón de España individual y en dobles de bádminton en la categoría WH1-WH2 y dominador del Circuito Nacional, el integrante del Club Athlos podría estar ante el año de su lanzamiento internacional. Su llegada hace unos meses al Centro Galego de Tecnificación (CGTD) en Pontevedra le está permitiendo empezar a dar el paso necesario para ganar puestos en el ránking mundial de parabádminton. Actualmente ocupa el 33 a nivel individual y está en el “top-50” en dobles, aunque “espero seguir gañando puntos para seguir escalando posicións”. Y todo ello pensando en los Juegos Paralímpicos París 2024. “Está aí, é un soño, pero un soño real porque hai posibilidades, por eso ten que ser un obxectivo para min. Se entre este ano e o que vén podemos viaxar e facer bos campeonatos haberá opcións”, afirma.

Ni los títulos nacionales, ni los podios en torneo internacionales, su gran salto de calidad lo ha dado el pasado mes de septiembre con su llegada al CGTD. “Por intensidade dos adestramentos, por disciplina, por instalacións e persoal, por todo, chegar eiquí supón dar un paso adiante a nivel técnico, psicolóxico e táctico. Estaba encantado cos meus adestramentos co Athlos de hora e media, pero agora son como mínimo de catro horas diarias. Primeiro sesión de fisio, adestramento de catro da tarde a oito, e para rematar sesión co psicólogo. Esto debe ser o máis parecido ao deporte profesional”, añade.

Y eso que los inicios no fueron sencillos. “Estaba acostumado a unha cidade, aos meus amigos, a facer deporte con xente coñecida e adestrar e convivir cunha gran familia como é o Athlos, e cambias eso por algo que se supón que vai a ser positivo pero descoñecido, polo que si, os inicios foron difíciles, pero creo que xa estou a tope, perfectamente adaptado”.

Adaptado y con una vida muy ajetreada. Pola mañá, de nove a dúas, estou no cole da Xunqueira, facendo as prácticas de Primaria. Como alí e pola tarde toca deporte. Non hai moito tempo libre".

Los objetivos

Ignacio Fernández se marca unos objetivos muy ambiciosos para este 2022. “A nivel nacional quero gañar todas as probas do Circuito e o Campionato de España. En marzo teño dous torneos internacionais, un de Nivel 2, en Vitoria, do día 1 ao 6 e no que estarán os 36 primeiros do ránking mundial; o outro en Cartagena do 7 ao 13, de Nivel 1 con varios dos 12 primeiros. No Europeo de Madrid veremos o que somos capaces de facer e para rematar o ano, o Mundial de Tokio. Un ano importante”.

En detalle

El ourensano (izquierda) abrió su participación en el Circuito Nacional 2022 de Parabádminton con dos oros en la categoría WH1-WH2. Uno en el cuadro individual y otro en dobles, haciendo pareja con Jordi Carrión (a la derecha).

Nacho Fernández cree que este debe ser el año de su proyección internacional. Más allá de las citas de marzo en los torneos de Vitoria y Cartagena, en junio será el Europeo en Madrid y a finales de año el Mundial en Tokio.

Contenido patrocinado

stats