La Diputación de Ourense refuerza el uso ciclista de la Vía da Plata

CAMIÑO DE SANTIAGO

"uQeremos seguir impulsando alternativas de calidade para os nosos peregrinos”, dijo Luis Menor sobre la Vía de la Plata

Un tramo da Vía da Plata en Sandiás.
Un tramo da Vía da Plata en Sandiás.

La Diputación de Ourense reforzará la Vía da Plata como ruta cicloturista con la instalación de estaciones de servicio en 28 concellos de la provincia por donde pasa la ruta Xacobea, que dispondrán, además, de puntos de carga para bicicletas eléctricas.

Según el ente provincial, esta instalación se hará a través del Inorde, y estas estaciones “están deseñadas para adaptarse a medios rurais e urbanos. Inclúen servizos como encher neumáticos, lavado e punto de reparación con soporte e ferramentas”. El presidente provincial, Luis Menor, añadía que “queremos seguir impulsando alternativas de calidade para os nosos peregrinos e, dentro da nosa estratexia de promoción e divulgación, destaca a pontenciación dunha ruta moderna, inclusiva e sostible”.

El presidente provincial quiso destacar, a mayores, que los 200 kilómetros y 28 concellos de Ourense por los que discurre la Vía da Plata “son unha realidade cada vez máis accesible grazas á alta velocidade, que permite ós peregrinos iniciar o camiño na Gudiña, a prácticamente dúas horas de Madrid”.

La instalación de estos puntos forma parte de una campaña promocional de la ruta xacobea que resalta sus valores patrimoniales, paisajísticos y etnográficos.

Contenido patrocinado

stats