NAVIDAD EN RIBADAVIA
Ribadavia se llena de magia con Papá Noel y el Apalpador
Feira do Viño de O Ribeiro
La Banda de Música de A Lira de Ribadavia y la Banda de Gaitas de la Diputación de Ourense, con su actuación desde el Castillo de los Condes, fueron las encargadas de abrir ayer la 62 edición de la Feira do Viño. Un evento en el que 25 bodegueros y “colleiteiros” presentarán al público durante cuatro días su nueva cosecha de caldos de la D.O. Ribeiro, junto a añadas anteriores y acompañado del popular tapeo.
Cientos de personas se animaron ayer a pasar por el recinto ferial de la Alameda desde el mediodía, aprovechando la coincidencia de la inauguración con día festivo y el tiempo primaveral.
El alcalde, César Fernández, ejercía de anfitrión, junto a los miembros de la Corporación Local, para recibir a las autoridades invitadas, entre ellos el subdelegado del gobierno en Ourense, Eladio Santos; los conselleiros de Medio Rural y Educación, María José Gómez y Román Rodríguez; el delegado de la Xunta en Ourense, Manuel Pardo, y el presidente de la Diputación Provincial de Ourense, Luis Menor, junto al pregonero del evento, Alejandro Blanco, presidente do Comité Olímpico Español, y alcaldes de la comarca.
César Fernández subrayó que la Feira do Viño “pon en valor o noso producto estrela, grazas o cal somos o que somos, porque significa historia, tradición e innovación”.
“Ribadavia e O Ribeiro non se poden entender sen o viño. Temos claro que a viticultura ten que ser elemento clave de dinamización do territorio e o viño, o motor que tire polo desenvolvemento da comarca”, destacó.
El regidor agradeció “o esforzo e dedicación de colleiteiros, productores e adegueiros e de todas as persoas que forman o ecosistema do viño e que cada día traballan pensando en como mellorar o producto e facelo mais competitivo no mercado”.
La presidenta del Consello Regulador D.O. Ribeiro, Concha Iglesias, aludió también a la innovación del sector “para adaptarnos aos novos tempos, e aos novos mercados”, subrayando que “contamos cunha variedade de uvas excepcionais e non temos mais que ver os froitos que a nosa D.O. Ribeiro está colleitando en concursos vitícolas nacionais e internacionais”.
Por su parte, el presidente de la Diputación de Ourense, Luis Menor, señaló que, “se somos capaces de manter 62 edicións desta feira é porque nos sabemos adaptar, e esto augura un bo futuro á feira e ao sector. Ribadavia está facendo as cousas moi ben, como elexir esta data da ponte para facer da Feira do Viño un evento de promoción e tamén de atracción turística”.
Un mensaje al que se sumó la conselleira de Medio Rural, María José Gómez, recordando que “a excelente calidade destes viños débese ao traballo e a profesionalidade de viticultores e adegueiros agrupados no Consello Regulador”, animando a los asistentes “a xuntarnos, brindar e desfrutar da festa e dos marabillosos viños do Ribeiro”.
El subdelegado del Gobierno en Ourense, Eladio Santos, felicitó a un sector “que axuda a dinamizar a economía, asentar poboación e demostrar que se pode vivir dos nosos recursos”, añadiendo que la Feira do Viño ”é unha cita imprescindible no calendario gastronómico nacional, e un símbolo de identidade e de esforzo”.
La coincidencia en festivo animó al público a visitar la Feira, con grupos de amigos y familias procedentes de los municipios del entorno, o de ciudades próximas como Vigo y Ourense. También visitantes de comunidades como Castilla León y Asturias, que aprovechando el puente pasaron por el recinto “para disfrutar del vino y del pulpo”. Algunos incluían en su plan una visita a las termas de Prexegueiro y un recorrido por la villa, además de participar en las actividades complementarias.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
NAVIDAD EN RIBADAVIA
Ribadavia se llena de magia con Papá Noel y el Apalpador
FIESTAS LOCALES
La LXIII Feira do Viño do Ribeiro busca imagen
GRAN BELÉN NAVIDEÑO
Quince metros cuadrados de tradición en un belén familiar de Ribadavia