El BNG, contra los eólicos de Statkraft y Avintia
El diputado del BNG, Néstor Rego, registró en el Congreso una serie de iniciativas "co obxectivo de descartar a implantación dos tres macroproxectos de Statkraft en Rebordechao, Prada e Barxas". El diseño de estos dos últimos afectan a las comarcas de Valdeorras y Trives, bien por estar proyectados aerogeneradores o por las infraestructuras de evacuación de la energía.
Además de oponerse a los planes, los nacionalistas reclaman "mecanismos correctores que atendan á xustiza social nos procedementos de adxucidación e novas pautas para que a producción enerxética reverta no abaratamento da factura para os territorios produtores". Néstor Rego argumentó su rechazo a los tres macroproyectos por la "grave e irreversíbel afectción sobre a calidade paisaxística, a fraxilidade e a vulnerabilidade ambiental nas fases de construción, explotación e desmantelamento". Además, afirmó que vulneran "as directivas europeas e as normas estatais e galegas en materia ambiental".
A su vez, la parlamentaria autonómica del BNG María González Albert, reclamó "a paralización dos cinco proxectos eólicos de Avintia, incluidos na ampliación da Rede Natura". Explicó que afectan principalmente a Valdeorras, pero también a las comarcas de Quiroga, Terras de Trives y Terras de Caldelas , además de comentar que, a pesar del intento de la empresa de fragmentarlos en cinco, obedecen a un único "megaproxecto".
"Estase regalando o espazo público e a paisaxe natural a grandes compañías foráneas a cambio de irrisorias compensacións para os propietarios e os concellos", dijo González Albert, que finalizó abogando por un "desenvolvemento eólico racional e fixado no país".
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último
problema de gestión
El PP exige suelo para más vivienda protegida en Ourense
EVENTO SOLIDARIO
Vilamartín dona veinte mil euros contra el cáncer de páncreas