El PP solicita la supresión de los vertederos ilegales en A Bola

El grupo municipal del Partido Popular en A Bola solicita la clausura inmediata de vertederos ilegales detectados en las zonas de Campo de Veiga y el Alto de O Furriolo. 'A alcaldesa alardea moito de que pertencemos á Reserva da Biosfera da Área de Allariz, pero non se preocupa moito do impacto ambiental que supoñen estes vertedoiros ilegais, ademáis do malestar que xeneran entre os veciños da zona', cuestiona el portavoz del PP, José Antonio Dapía, que urge la inmediata recogida de los residuos acumulados en ambos verdaderos, entre los que se encuentran restos de la construcción, muebles, colchones o aparatos electrónicos.
Los populares critican la gestión del grupo de gobierno municipal que preside Teresa Barge en referencia a la recogida de basura. 'Os veciños pagamos 50 euros de recibo de lixo, con menos servizos que outros concellos da nosa contorna, e temos que soportar como se desfai dos voluminosos en calquera punto do concello', cuestiona Dapía.

Asimismo, desde el PP señalan respecto de la regidora y a su grupo de gobierno 'todo o que levan feito ao fronte do Concello foi subir os impostos e seguir incrementando a débeda, que como vostedes mesmos recoñeceron no último pleno, ascende a 1.529.516,36 euros', matiza Dapía.

Te puede interesar