Alarma por el calor en la residencia de Vilardevós: "É grave"

resi vilardevós
photo_camera Temperaturas elevadas en el interior de la residencia ya en junio.
Julio Prada: "No centro hai xente maior e chegaron a estar a 33ºC de temperatura. É inadmisible"

La residencia y centro de día de Vilardevós es el foco estos días de las críticas de algunos de sus trabajadores, usuarios y vecinos debido a las altas temperaturas que se registran en el interior de la edificación -por una avería en el sistema-. Ante el calor registrado estos días en la provincia, el Partido Socialista de Vilardevós está alarmado por la situación y Julio Prada, su portavoz, señala que “é algo moi grave e é inadmisible. Alí hai xente maior e chegaron a estar a 33ºC”. 

Debido a esto, la Confederación Intersindical Galega (CIG) de Verín presentó el jueves una denuncia ante Inspección de Trabajo para que “UTE Raiola Ourense (empresa que gestiona el servicio) tome medidas, pois traballadores e usuarios están nunhas condicións que non se poden permitir. O mércores algunha traballadora case ten que ir a Urxencias”, explican desde la CIG. 

Por su parte, desde la Xunta de Galicia, administración de la que depende el centro de mayores, apunta que están tratando de solucionar el problema. “Recentemente o climatizador do frío avariouse e a peza non chega, polo que se instalaron unhas columnas de frío, o que con estas temperaturas non é suficiente. Está previsto que estes días se instalen catro aparellos de aire acondicionado na planta baixa para reforzar isto”, destacan desde la Consellería de Política Social.

Te puede interesar