Cambio de gestión en la residencia de Vilardevós

residencia vilardevós (c.c.)
photo_camera La residencia de Vilardevós. (Foto: C.C.).
La oposición del Concello critica las plazas reservadas para el municipio

La residencia de Vilardevós -incluida en la red de residencias de la Xunta de Galicia- cambió recientemente de gestores, algo que desde la oposición del Concello ven “extraño”: “É moi raro que despois de algo máis dun ano, xa se cambie de empresa”, explica Julio Prada, portavoz de los socialistas de Vilardevós. 

Y es que, como explica Manuel Cardoso, alcalde del municipio, “saiu a concurso e gañaríana estes novos”, dejando la gestión la empresa Troncoso S.A. y relevándolos UTE Raiola Ourense, con Marcos Núñez al mando. Aunque el regidor municipal no encuentra anomalías en esta actualización, “a Xunta sacou a oferta e gañou esta empresa, é un procedemento que se segue”, por la contra, Prada sí, quien considera que esta residencia no es rentable para sus gestores: “Ten os gastos dunha residencia grande e os ingresos dunha pequena”.

Además, desde la oposición del Concello de Vilardevós encuentran un problema en la gestión de este servicio para las personas de la tercera edad. La residencia cuenta con 24 plazas, y “tan só oito delas están reservadas ao noso concello”, remarca el portavoz de este grupo político. La escasez de plazas destinadas a los vecinos de Vilardevós provoca, según Julio Prada, “unhas diferenzas abismais entre os cidadáns do Concello, xa que é a traballadora social quen reparte as prazas entre os usuarios que a solicitan”.

Así, mientras el Concello de Vilardevós no ve “nada raro” en el cambio de gestión de la residencia del municipio, la oposición está convencida de que “non é rentable, por iso seguramente marcharon, abriu fai tres anos e estes non duraron nin dous, por algo será…”, concluye Prada.

Te puede interesar