El gobierno en coalición no es una opción en Carballiño
La oposición de O Carballiño considera que la “sensación es más positiva” que los datos de la encuesta de La Región de cara a las elecciones municipales
Los resultados de la encuesta realizada por la empresa Infortécnica para La Región sobre las elecciones municipales del próximo 28 de mayo en O Carballiño han causado variadas reacciones entre los partidos políticos con representación actualmente en el Concello. Eso sí, todos ellos coinciden en que la coalición no es una opción.
Francisco Fumega, el actual regidor municipal por el PSOE, es claro: “Confío en seguir gobernando, se imos sen ganas e sen esperanzas xa non nos presentariamos”, anotó sobre el 28 de mayo, “que é realmente o día no que se celebra a verdadeira enquisa”. “A enquisa de La Región marca tendencias, e é similar a outras que temos visto, pero hai que seguir traballando ata o día das eleccións polos nosos veciños”, valora Fumega, quien denomina estos cuatro años como “raros, porque tivemos dous anos de pandemia que nos tiveron parados. Por iso agora hai tanta obra, e non porque nos interese por tema electoral, que todo o contrario, pero e que non se puideron facer antes pola pandemia”.
Por su parte, el popular Lino González confía en que los resultados del 28 de mayo sean mejores que los que refleja la encuesta de La Región. “As sensacións son máis positivas porque estamos a falar coa xente e pensamos que podemos superar o que reflexa esta enquisa”, anota González, con más fuerza si cabe para seguir trabajando durante este mes y “redoblar esforzos”.
En cuanto a la posibilidad de pactos, el candidato a la alcaldía asegura que el PP está “na disposición de favorecer o goberno do partido máis votado, favorecer o goberno, pero non de pacto. E iso é o que pedimos para nós tamén no caso de ser os máis votados”.
Con los resultados de dicha encuesta tampoco está de acuerdo Sofía García, candidata por el BNG, quien considera que “non reflexa a realidade que vivimos estes catro anos. Nós traballamos na oposición e estivemos en contacto coa veciñanza, penso que o resultado vai ser distinto e penso que o BNG vai ser a sorpresa destas eleccións, porque O Carballiño precisa un cambio e así o está amosando a veciñanza tras valorar estes anos”.
La nacionalista también tiene claro que “non imos ser a muleta de ninguén, non cremos nos pactos”, pues el BNG se presenta a las elecciones como “unha opción para o cambio” y no para pactar con otras fuerzas políticas. “Un goberno en minoría pode ser máis beneficioso que en maioría, pois obriga ao partido que goberna a ser máis dialogante e transparente”, concluye. Así, nacionalistas y populares coinciden en que no buscarán pactos entre partidos y que debe gobernar O Carballiño “o partido que escolla a veciñanza”.
Por su parte, Pachi Vázquez, candidato a la alcaldía por Espazo Común, no ha respondido a las llamadas de este medio de comunicación para pedirle su valoración sobre la encuesta que realizó Infortécnica para La Región sobre las elecciones municipales en O Carballiño, que posicionan al PSOE como fuerza política más votada.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último
PRIMERA FUTGAL
El empate les supo a poco al Maceda y Peroxa (1-1)
PRIMERA FUTGAL
El Maside vuelve a sonreír a costa del Allariz (1-2)
REMONTADA Y TERCEROS
El Arnoia nunca deja de creer y logra el empate ante el Pontevedra B (2-2)