LOTERÍA DE NAVIDAD
El Gordo, el 79432

Noelia Rodríguez, propuesta como alcaldesa para Ribadavia

Concello

El regidor, del PP, lamenta que la moción de censura responda a "intereses persoais", no ciudadanos

Redacción | Ourense

Publicado: 09 feb 2021 - 07:08 Actualizado: 10 feb 2021 - 08:17

Sesión plenaria presidida por César Fernández, el pasado 27 de julio de 2019 (MARTIÑO PINAL).
Sesión plenaria presidida por César Fernández, el pasado 27 de julio de 2019 (MARTIÑO PINAL).

Los grupos municipales del PSOE y Ribeiro en Común presentaban ayer por Registro en el Concello de Ribadavia una moción de censura contra el actual alcalde, el "popular" César Fernández Gil, que gobierna en minoría con cinco ediles frente a los cuatro del PSOE, los tres de Ribeiro en Común y la edil del BNG, María Teresa Rodríguez, que se ha desmarcado de esta moción, señalando que "os acordos para un goberno alternativo" debieron darse antes de la investidura del PP y que "un cambio de goberno a metade de mandato limita enormemente o seu campo de actuación".

Según explican los firmantes del escrito de la moción, el actual gobierno municipal incumplió los compromisos políticos "máis fundamentais para o interese municipal, o que xerou unha perda de confianza da corporación no actual alcalde, motivando unha situación política de desprestixio e deterioración do goberno".

El portavoz de Ribeiro en Común, Brais Fidalgo, añade que el gobierno popular se estaba caracterizando por "tintes caciquís", en lugar de "traballar pola veciñanza" en unos tiempos difíciles, debido a la pandemia.

Desacuerdos

Ambas formaciones acusan a Fernández de "non ser capaz de chegar a acordos cos grupos" y critican que las propuestas de la oposición aprobadas en pleno "non se levan a cabo ou se demoran no tempo, facendo que perdan efectividade".

La propuesta de alternativa de gobierno sitúa a la socialista Noelia Rodríguez como alcaldesa y a la edil de Ribeiro en Común, Paula Rodríguez, como teniente alcalde. Es una apuesta, según remarca Fidalgo, por un gobierno de "cambio, progreso e feminista" y remarcan que se tratará del "primeiro goberno municipal da historia de Ribadavia que estea encabezado por mulleres". Un gobierno que se marca como prioridades "a creación dunha comisión municipal de seguimento da covid-19" y la aprobación de unos presupuestos "prometidos polo PP e que nunca chegaron e que desta vez si aposten de xeito decidido polo gasto social de políticas públicas destinadas aos veciños e veciñas máis afectados pola crise".

Alcalde

El regidor ribadaviense, César Fernández, considera "unha pena que PSOE é ReC decidiran antepoñer os seus intereses persoais e de partido aos intereses da cidadanía de Ribadavia". Añade que con esta moción de censura, "que só ten xustificación na cabeza das sete persoas que a asinan, estes grupos deciden impoñer o seu criterio para facer retroceder a Ribadavia a uns anos que xa estaban, afortunadamente, esquecidos e superados. Hoxe perde Ribadavia e gaña o peor da politíca encarnado en dous grupos que hai pouco mais dun ano se presentaban como antagónicos e hoxe se abrazaban por satisfacer os seus intereses persoais, consumando unha estafa ao seu electorado". Y avanza que "estou seguro de que no 2023 Ribadavia falará alto e claro para dicir que en política non vale todo e que coa ilusión dun pobo non se pode xogar".

Fernández quiere "agradecer o apoio e cariño que recibimos de todo o pobo de Ribadavia neste ano e oito meses de goberno, e quero trasladarlle tamén a todos os nosos veciños e veciñas que seguiremos a traballar sen descanso para que, mais pronto que tarde, o que hoxe se iniciou con esta moción de censura, pronto non sexa mais que a lembranza anécdotica dun mal pesadelo".

Por su parte, el secretario xeral del PP en Ourense, Rosendo Fernández, considera que es "unha mágoa que se poña en marcha unha operación destas características contra un alcalde que estaba á altura de Ribadavia, e máis aínda por parte dun exalcalde e muñidor da moción de censura, o señor Gómez, que ten que tragar co seu veto como candidato".

Reparto de ediles

El Partido Popular gobierna Ribadavia en minoría con sus cinco concejales, frente a los cuatro del PSOE y tres de Ribeiro en Común que harán posible que salga adelante la moción de censura, decida lo que decida la única edil el BNG.

Una vez presentado por Registro el escrito de la moción, el pleno para su debate debe celebrarse en los 10 días hábiles siguientes, con lo que la fecha prevista es el próximo martes 23 de febrero a las 12,00 horas.

El PSOE anuncia la moción de censura en Ribadavia

Contenido patrocinado

stats