Adif iniciou a perforación dende a boca Oeste do túnel de Corga de Vela, situado no tramo Prado-Porto, na provincia de Ourense, correspondente á Liña de Alta Velocidade Madrid-Galicia.
O túnel de Corga de Vela é bitubo -dous tubos paralelos, un para cada vía-, cunha lonxitude de 1.170,6 metros para a vía dereita e 1.171,5 metros para a esquerda.
Segundo explica Adif, trátase dun túnel en mina, escavado baixo o terreo, na súa maior parte, aínda que nas bocas se previron estruturas en túnel artificial para mellorar a integración da infraestrutura nas abas.
A estrutura contará con zonas de seguridade no exterior de ambos os dous emboquilles, situadas entre os tubos paralelos e conectadas con camiños de acceso a obra durante a súa construción, que logo servirán para mantemento e evacuación en fase de explotación.
O túnel disporá igualmente de galerías transversais de emerxencia que conectarán ambos os dous tubos cada 400 metros como intervalo máximo. Dende a boca Oeste formulouse como método de construción o de 'avance e destrúe', segundo indica Adif, no que durante a primeira fase, de avance, se escava a metade superior do túnel (bóveda) e, posteriormente continúase coa fase de destrúe ou escavación da metade inferior da sección do túnel (contrabóveda).
Segundo explica Adif, trátase dun túnel en mina, escavado baixo o terreo, na súa maior parte, aínda que nas bocas se previron estruturas en túnel artificial para mellorar a integración da infraestrutura nas abas.
A estrutura contará con zonas de seguridade no exterior de ambos os dous emboquilles, situadas entre os tubos paralelos e conectadas con camiños de acceso a obra durante a súa construción, que logo servirán para mantemento e evacuación en fase de explotación.
O túnel disporá igualmente de galerías transversais de emerxencia que conectarán ambos os dous tubos cada 400 metros como intervalo máximo. Dende a boca Oeste formulouse como método de construción o de 'avance e destrúe', segundo indica Adif, no que durante a primeira fase, de avance, se escava a metade superior do túnel (bóveda) e, posteriormente continúase coa fase de destrúe ou escavación da metade inferior da sección do túnel (contrabóveda).