Rumbo al 12-J

Baltar tacha a Villarino de "desprezable e vil" por la valla electoral de Marcelo Macías

Rolda de prensa do presidente do PPOU, Manuel Baltar. O presidente do Partido Popular de Ourense ofrecerá unha rolda de prensa na sede provincial para tratar temas de actualidade.
photo_camera Manuel Baltar, en la sede provincial.
El presidente de la Diputación hace pública la resolución de la Junta Electoral que identifica al PSOE como responsable de la valla con los rostros de Baltar, Feijóo y Jácome bajo el lema "Letais para Ourense"

El presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, tacha de "desprezable, miserable e vil" al portavoz socialista tras confirmar la Junta Electoral, según reveló este miércoles, que fue el PSOE "o partido que colocou un valo publicitario electoral anónimo" en la ciudad en el que aparecían los rostros de Feijóo, Jácome y él mismo bajo el lema "letais para Ourense". “Unha vez máis queda acreditado con documentos oficiais a covardía e a traizón de Villarino”, remachó. Una iniciativa que se habría llevado a cabo "utilizando recursos públicos contra representantes de institucións públicas de Ourense e Galicia elixidos democraticamente”.

La valla apareció en la calle Marcelo Macías a finales de junio y el PP lo denunció ante la Junta Electoral. Un asunto que podría acabar en el juzgado si, como advierte el presidente de la institución provincial, se interpone "un recurso ante a Xunta Electoral no que se exporán de novo os argumentos expostos na denuncia para que se consideren estes actos como delito electoral, sen descartar outras accións xudiciais pola vía penal". Se trata, subraya, de "un caso único en España, que non fai ninguén, nin sequera  Bildu", por lo que arremete con dureza contra Villarino, a quien "debe destarrarse da política" por ser, dice, "un cargo público desprezable, miserable, vil".

Baltar señaló además que el portavoz socialista "está quedando só”, en alusión a las bajas de sendos concejales en Castrelo de Miño y tras la polémica de las ayudas a los autónomos. Y concluye además que su propio partido "apártao dos actos importantes". "Nin sequera Sánchez, saúdalle nas súas intervencións durante o mitin celebrado no  Posío, nin a el nin ao subdelegado”.

La resolución requiere al PSOE “que se absteña no futuro de reiterar a devandita conduta”. “Os documentos oficiais cazaron de novo a Villarino, que tira a pedra e esconde a man", lamenta tras insistir en que de ningún modo "isto é un ataque ao partido socialista”.

Te puede interesar