Tres concellos comparten plan piloto de compostaje

Manuel Doval, Pablo Pérez, Elvira Lama y Rita Soto en la presentación de la iniciativa. MIGUEL ÁNGEL
photo_camera Manuel Doval, Pablo Pérez, Elvira Lama y Rita Soto en la presentación de la iniciativa. MIGUEL ÁNGEL
Impulsado por la Diputación, incluye a Xinzo, Pereiro y Carballiño

La Diputación de Ourense lanza un proyecto piloto de compostaje comunitario que arrancará  en los municipios de O Carballiño, Pereiro de Aguiar y Xinzo de Limia.

 El proyecto está planteado para avanzar en el compostaje comunitario, procurando una mejor solución para los residuos orgánicos generados en los hogares, al mismo tiempo que contribuirá a evitar la deposición de restos vegetales de podas en los contenedores municipales o en la vía pública.

El diputado Pablo Pérez presentó esta iniciativa en una rueda de prensa en la que estuvo acompañado por la alcaldesa de Xinzo de Limia, Elvira Lama; el teniente alcalde de Pereiro de Aguiar, Manuel Doval, y la edil de Medio Ambiente de Carballiño, Rita Soto. 

Pablo Pérez resalta que esta es “unha iniciativa novidosa para o servizo de recollida de residuos sólidos urbanos que busca retirar a materia orgánica do circuíto da fracción resto -bolsa negra- e que esta se xestione de maneira independente”. 

El deputado plantea que, con el compostaje, “tendemos a unha alternativa igual de eficiente que a da implantación dun contedor específico para a recollida da materia orgánica, xa que en ambas diminúe, igualmente, o impacto ambiental que xera non xestionala independentemente. E ademais permite reducir drasticamente o elevado custo operacional e de gasto que supón crear e manter unha liña de recollida separada para unha nova fracción”. 

Elvira Lama resaltó la importancia de “concienciar á cidadanía para favorecer a economía circular”, mientras que Manuel Doval explicó la importancia de la educación ambiental: “Máis aló do tema económico, crer no medio ambiente é unha cuestión de feitos, feitos como este proxecto”.

Por su parte, Rita Soto agradeció la inclusión del Concello de O Carballiño en este proyecto y  animó a los vecinos a participar en la iniciativa.

Te puede interesar