PAÍSES MÁS VISITADOS
Portugal, Francia e Italia son los destinos estrella para el turista ourensano
Mobile Week
La primera jornada de tarde de la Mobile Week Ourense contó con una mesa redonda centrada en las nuevas oportunidades que ofrece la digitalización para los territorios rurales.
Estuvo protagonizada por Marcos Pérez Gullín, organizador de las charlas del Mercado de la Cosecha e impulsor del TEDxGalicia, y Jose Manuel Andrade Calvo, director de la Fundación Juana de la Vega y profesor de la Universidade da Coruña.
“O reto máis relevante dos próximos anos para Galicia é poñer en produción a terra”, sostuvo Andrade. “Un dos principais frenos para o desenvolvemento dos espazos rurais é identificar que o rural é atraso. Este é un tema cultural que é difícil de cambiar, pero hai que conseguilo. É momento de recuperar o orgullo de vivir no rural”, añadió el profesor, que puso en valor la producción de leche o madera en tierras gallegas.
Por su parte, Pérez sostuvo que “se o rural ten futuro, ou ten presente, é algo que podemos discutir. Pero o que está claro é que as cidades non teñen futuro nen presente sen o rural, que as fornece de todo tipo de recursos”, cuando además “a produción de alimentos é un dos eixes estratéxicos dunha comunidade, para garantizar o abastecemento”.
Resumen del primer día de la Mobile Week
Contenido patrocinado
También te puede interesar
PAÍSES MÁS VISITADOS
Portugal, Francia e Italia son los destinos estrella para el turista ourensano
HUMOR E TRADICIÓN FESTIVA
Galería | Badaladas en Eiroás pola Voda da Pita, en imaxes
Lo último
PRESENTACIÓN DE UN LIBRO
El policía Fernando Hernández acerca su obra “Conmigo muere tu secreto” a O Barco