Paula Prado, secretaría xeral del PPdeG, señala al PSdeG y BNG a la espera de respuestas

Paula Prado, en su comparecencia para hablar de Ourense.
photo_camera Paula Prado, en su comparecencia para hablar de Ourense.
La secretaria xeral del PPdeG ha apremiando a que PSdeG y BNG respondan a la oferta ofrecida por su partido en la que se ofrecía un gobierno tripartito en la ciudad de Ourense

La secretaría xeral del PPdeG, Paula Prado, ha apremiado en declaraciones a la TVG a PsdeG y BNG a que aclaren si aceptan la oferta para un gobierno tripartito en Ourense que desaloje a Jácome: "Só quedan 24 horas.

Prado manifestó este viernes que "non se pode deseñar a política da cada concello dende un despacho de Santiago" y acusó a nacionalistas y socialistas de "romper a autonomía local, impedindo que os seus representantes busquen o mellor para a cidadanía"

En el caso concreto de Ourense, Prado enfatizó que "BNG e o PSdeG desautorizan as persoas que están mirando polo ben de Ourense para facer un pacto dende Santiago e impedir o compromiso que se asumii na campaña".

La secretaria xeral del PPdeG califica como "complicada" la situación de Ourense y reconoce que no se sabe todavía qué sucederá.

Prado recordó que el PP ofreció a través de su candidato, Manuel Cabezas, una alternativa "plasmada nun documento cunha proposta de goberno. Nós tentamos ata o último minuto que ese pacto sexa posible. Terán que ser os socialista e os nacionalistas os que expliquen aos cidadáns de Ourense o que van facer o sábado pola mañá".

Los populares dicen tener la "conciencia tranquila"  por hacer  "todo o posible para que Jácome non volva a ser alcalde.

En este sentido, emplazó a Ana Pontón, voceira nacional del BNG, y Valentin González Formoso, secretario xeral del PSdeG: "Teñen que asumir a súa responsabilidade na cidade de Ourense. Teñen o pacto do PP enriba da mesa e quedan 24 horas para que poidan cambiar de opinión, e que lle den a Ourense o que merece".

En cuanto a la gobernabilidad de la Diputación, Prado agradeció la "responabilidade e xenerosidade" de Baltar por su renuncia a seguir y por "poñer os intereses da provincia por riba dos seus intereses particulares".

En esa línea, destacó que este "xesto" debería ser valorado por nacionalistas y socialistas: "Se non ven ese xesto de cada a cidadanía demostran que están poñendo os intereses partidistas por riba dos cidadáns".

Pese a estas declaraciones, la propia Paula Prado participó en una reunión con Gonzalo Pérez Jácome en la jornada de ayer, un día en el que el líder de DO fue cazado también negociando en Santiago con el secretario de organización del PsdeG, José Manuel Lage Tuñas.

Te puede interesar