El IV Festival Medieval cita a cien músicos en O Bolo

La música tradicional volverá a sonar en el castillo medieval del Concello de O Bolo. Será el próximo sábado, 30 de octubre, durante el IV Festival Medieval. El evento, que fue presentado ayer en el Pazo Provincial, reunirá a casi cien músicos y será aprovechado para homenajear al polifacético gaiteiro coruñés Xosé Casal, cuyo autorretrato aparece en el programa.

En la presentación estuvieron el vicepresidente de la Diputación, César Fernández; el alcalde de O Bolo, Manuel Corzo; el director de la Escola Provincial de Gaitas, Xosé Lois Foxo; y la cantante María do Ceo.

César Fernández destacó que el festival permite “recuperar os espazos de convivencia e actividade cultural a través dun intenso programa de actuacións musicais que porán en valor a tradición medieval nun lugar tan fermoso como o castelo do Bolo”. Xosé Luis Foxo, por su parte, expuso que la filosofía del evento es destacar la mezcla entre la historia y la leyenda de la reina Doña Urraca, “que a tradición popular sitúa no Concelo do Bolo e en varias localizacións da comarca de Valdeorras”. Esta presencia fue recogida en un romance que presentará en esa cita. Además, se refirió a Xosé Casal, considerándolo “un home polifacético no ámbito das artes e o mellor gaiteiro da súa época”.

En el acto también fue presentado el Anuario da Gaita 2020.

Te puede interesar