Boborás oferta casas ante la creciente demanda por el covid

La alcaldesa, Patricia Torres, señala que “dende a pandemia levamos máis de dez casas compradas”

Una de las casas que se ofertan en la actualidad en Boborás.
Una de las casas que se ofertan en la actualidad en Boborás.

El Concello de Boborás ha puesto sus redes sociales a disposición de sus vecinos para anunciar la venta de inmuebles, así como de los interesados en ellos puesto que facilita el acceso a la información. La idea de emplear así sus plataformas ha surgido de un aumento de las demandas de vivienda en el concello.

La regidora municipal, Patricia Torres, señala que, "xa antes do covid estábamos vendo que a xente voltaba ó rural, descendentes de xente de aquí facendo reformiñas nas casas...pero dende a pandemia nótase moito máis, xa levamos, que eu teña constancia, máis de dez casas compradas, así que ocorreusenos a idea de anuncialo polas redes sociais para facilitar isto".

El perfil de la gente que demanda información sobre estas casas está bastante definido, la mayor parte son parejas jóvenes, parejas que esperan el primer hijo o familias con más de un niño. La alcaldesa de Boborás considera que "está claro que un factor fundamental foi o tempo de confinamento, a xente decatouse de que un piso ten vantaxes, pero tamén uns inconvintes cos que non se atoparían no rural, teñen medo dun novo confinamento e buscan que, si iso pasa, teñan un maior espazo no que pasalo".

No obstante, Patricia Torres también aclara que aunque ese haya sido el detonador de este aumento, el Concello de Boborás ha tenido mucho que ver, porque "para buscar unha casa analizas a ubicación, o entorno, e dende logo, o noso concello está moi ben preparado, temos o centro de saúde, a farmacia, a sucursal bancaria... e o noso colexio que é innegable que co tema dos protocolos da pandemia é máis seguro que outros con máis alumnado como os das grandes cidades. Ademais, por suposto, da calidade da docencia e das instalacións do centro en sí mesmo".

Por todo ello desde el Concello de Boborás están empleando sus redes sociales para dar difusión a los anuncios y, a la vez, están preparando su página web para poder desarrollar un apartado donde se incluyan las nuevas ofertas, las ubicaciones, fotos y precios de las viviendas, así como el número de contacto directo del propietario. Al respecto de lo cual la alcaldesa indica que "é unha gran noticia para o rural, onde o noso principal problema é o despoboamento, así que facemos o que está na nosa man para evitalo".

Mejoras contra el despoblamiento

Esta difusión se realiza sin ánimo de lucro ya que el Concello expone que se trata de un intercambio que favorece a todas las partes, desde el consistorio quieren evitar el despoblamiento, el vendedor darle salida a una casa que no necesita y el demandante buscar esa vida en el rural, así que "é ben para todos, incluso para moitos veciños que podían ter unha casa ó lado en ruinas, con maleza, que lles supuxese un inconvinte e así son cousas que tamén se está solucionando", afirma la alcaldesa, quien añade que "tamén é unha forma de salvar casas que podían estar en risco de ser unha ruina e pouco a pouco evítase".

Uno de los alicientes es que, desde el año pasado, el Concello rebajó del 3 por ciento al 1 por ciento el impuesto de construcción y obra favoreciendo este tipo de acción .

Además de las demandas de compra de viviendas en el Concello de Boborás también han aumentado el número de demandas para realizar pequeñas obras en casas ya habitadas. Patricia Torres, regidora municipal, manifiesta que "é un bo indicativo porque moitas son casas nas que viñan pasar unha tempada pero sendo que someten a reformas de cociñas e baños pode ser de cara a vir vivir no concello".

Contenido patrocinado

stats