PRAZA DE ABASTOSA
O mercado de Nadal de Celanova, estímulo para o consumo local
Charlas
La movilización de las tierras abandonadas que se suceden por los 25 concellos que conforman el GDR-10 Limia Arnoia centra una nueva campaña del proyecto Aterra. Una iniciativa pionera que se puso en marcha hace dos años para impulsar nuevos proyectos agroganaderos en el territorio, poniendo en contacto a propietarios de tierras y demandantes que, a día de hoy, cuenta con 200 parcelas y un censo de entre 30-40 personas interesadas en adquirir o alquilar una parcela. “O que nos está pasando agora é que temos ofertas de terra nunhas zonas e demandas noutras”, trasladaba Mary González, responsable del proyecto.
A través de un ciclo de charlas, abiertas a toda la población y que ayer arrancaron en A Bola, “queremos chegar aos veciños, a xente da pé. Aqueles que teñen terras e non as están usando, para a súa cesión, venda o alugueiro a demandantes que queren liderar un proxecto no rural ou que precisan ampliar a súa explotación”, explicaba.
Entre las más de 200 solicitudes atendidas en estos meses, el perfil del ofertante de tierras “é xente que está fóra e que quere desfacerse, vender o capital”, dijo. Los demandantes, continuaba, son personas que ya tienen una explotación agroganadera y quieren ampliarla, pero también nuevos emprendedores. “Tivemos solicitudes de xente interesada en crear un bosque comestible, peticións de soutos polo tema das castañas, para leña e tamén de particulares que queren ter unha horta”, enumeraba González, sobre un censo que se puede consultar en la página web aterra.gal. “O obxectivo é movilizar a terra, que se poña máis en uso e, si se pon en uso e se xeran novos postos de traballo, aínda mellor”, concluía González.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
PRAZA DE ABASTOSA
O mercado de Nadal de Celanova, estímulo para o consumo local
ARTE Y EDUCACIÓN
El Festival Rebulir reúne un total de 12 compañías
NUEVO CONVENIO
Celanova impulsa la mejora del saneamiento
TRES DÍAS DE ACTIVIDADES
Fin de puente en Celanova con un maridaje de callos y compras
Lo último