“Tenía dudas, pero a día de hoy estoy altamente satisfecho del paso que di”

AXUDAS AO ENTORNO EMPRENDEDOR

Rubén Álvarez retornou desde Alemaña para establecer o seu negocio desde o pasado agosto en Vilanova dos Infantes

Rubén Álvarez, o pasado mércores traballando no seu negocio na localidade ourensá de Vilanova dos Infantes, en Celanova.
Rubén Álvarez, o pasado mércores traballando no seu negocio na localidade ourensá de Vilanova dos Infantes, en Celanova.

Despois dunha infancia en Alemaña, Rubén Álvarez Pérez, 43 anos, casado, unha filla, decidiu retornar a Galicia hai tres anos. Non foi con todo ata o pasado agosto cando se decidiu a abrir o negocio que actualmente rexenta en Vilanova dos Infantes, no concello de Celanova, Publimonster, “un estudio de diseño de grabado y corte e impresión, una pequeña imprenta en la que personalizamos cualquier objeto, desde una camiseta hasta madera o vidrio. Personalizamos para cualquier evento, una boda o logotipos en los negocios”, detalla.

Situado na zona de O Cristal, “en la antigua caseta de Cruz Roja”, precisa, este Técnico especialista en administración e comercio, cuxa actividade actual era ata entón unha simple afección, subliña que “en Alemania trabajaba para el ayuntamiento en la preparación de eventos, eventos de hasta mil quinientas personas, era una especie de conserje que los montaba, los preparaba y los revisaba”.

"Siempre me gustó dibujar, hacer cosas nuevas, cosas diferentes, me viene de empezar dibujando coches en las ferias"

O regreso

Chegou o momento para Rubén Álvarez Pérez de deixar Alemaña e emprender un novo camiño na casa.

Pregunta.Por que volveu?

Respuesta.Por mi familia, por mi mujer y por mi hija. Por mis padres también. Si por mí hubiese sido me habría quedado en Alemania, lo tenía todo allí. Tuve mis dudas, a día de hoy puedo decir que estoy altamente satisfecho del paso que di.

Tres mil euros foi a axuda que recibiu da Xunta Rubén Álvarez cando regresou a Galicia hai tres anos, nove mil cando tomou a decisión de abrir o negocio.

P.Un paso acertado entón.

R.Ya digo que tenía mis dudas, se me pasaba por la cabeza volver a Alemania, hablo perfectamente ese idioma, allí me sentía muy integrado. Pero a la vez me decía que no podía estar dando vueltas, quería hacerlo otra vez pero esta vez bien. Estoy tan feliz en Celanova, con mis máquinas, en mi taller, el ochenta por ciento de la producción la hago yo.

P.Falaba anteriormente de que o traballo actual era ata entón unha afección, de onde lle vén?

R.Siempre me gustó dibujar, hacer cosas nuevas, cosas diferentes, buscaba algo aparte de ir en bicicleta. Me viene de empezar dibujando coches en las ferias, en Alemania hay una muy importante, la de Francfort. Me sentaba en los stands al lado de los diseñadores y miraba cómo lo hacían. Un día me dieron un papel y una tiza y ahí empecé. De ahí me viene.

"Lo último que tengo entre manos es el diseño de un proyecto para un cliente que quiere montar una caravana de madera"

O día a día

P.Como é o día a día no negocio?

R.Revoltoso, con mucho trabajo. Yo no hago únicamente impresión, también diseños, corte y grabado, rotulación también. Desde luego que no es nada monótono, cada día te enfrentas a cosas nuevas. Lo último que tengo entre manos es el diseño de un proyecto para un cliente, para un chico francés que quiere montar lo que nosotros llamamos una caravana de madera, lo que sería una caravana food truck.

P.Balance positivo o destes poucos meses por tanto, verdade?

R.Positivo, poco a poco vamos creciendo y haciendo el camino, dándonos a conocer. Todos los días salen nuevos trabajos, eso es lo más importante en estos momentos para mí.

P.Acertou entón con volver a Galicia, non?

R.Plenamente, ya digo que tenía dudas pero con el paso de los días estoy cada vez más convencido de que acerté regresando y sobre todo sacando provecho de algo que siempre tuve como hobby pero que ahora es mi forma de vida.

Retorno emprendedor
Retorno emprendedor

Ata dez mil euros para poñer en marcha un proxecto empresarial

A nova convocatoria das Axudas ao Retorno Emprendedor permitirán contar cun apoio económico de ata dez mil euros para poñer en marcha un proxecto empresarial. Estas axudas destínanse aos galegos que regresan á súa terra de orixe e teñen como obxectivo poder sufragar gastos orixinados pola posta en funcionamento dun negocio. As axudas serán de 6.000 euros, coa opción de aumentar outros mil se a persoa beneficiaria é muller, e 3.000 máis se a empresa ponse en marcha nun concello do rural. Deste xeito, unha persoa solicitante pode chegar ata os 10.000 euros de apoio para a posta en marcha do seu negocio, de maneira que poida fixar a súa residencia e integrarse social e laboralmente, realizando nela as súas actividades empresariais e profesionais, favorecendo así, ademais, o desenvolvemento do tecido empresarial de Galicia. 

Estas axudas permitiron que nos últimos anos poideran destinarse desde a Secretaría Xeral da Emigración máis de 5,4 millóns de euros para a posta en marcha de máis de 800 proxectos empresariais na comunidade galega.

Contenido patrocinado

stats