RELEVO ASEGURADOA
O futuro da comarca de Monterrei desfila o seu enxeño
Marcial Palomares es un vecino de Cualedro de 80 años que “ao longo da súa vida fixo moito pola nosa localidade”, apunta el alcalde, Luciano Rivero. Este hombre fue quien promovió que se levantase el campo de fútbol de Cualedro y el que logró que se federara el Club de Fútbol Cualedro -ya se deshizo-. Pasó largas temporadas siendo entrenador del equipo y llegó a ser su presidente, un nombre que marco la historia del fútbol cualedrés.
Más allá de esa faceta futbolística, Palomares fue juez de paz en el concello durante muchos años. “Foi unha persoa adicada aos veciños de Cualedro, traballou moitos anos de forma case altruista porque cobraba moi pouquiño, intentaba mediar sempre entre os veciños para non ter que chegar a pleitos, e conseguiu que moitos se reconciliaran, estivo moi entregado sempre a este lugar”, explica Rivero Cuquejo, quien llevó ayer a pleno la propuesta de homenajear a dicho vecino por su trayectoria en Cualedro.
En una sesión ordinaria “de trámite”, el Concello presentó su idea de homenajear al forofo futbolero y juez de paz nombrando al campo de fútbol de la localidad con su nombre, “Campo de fútbol Marcial Palomares”. Una moción que aprobó toda la corporación municipal por unanimidad.
Tras esto, el Concello encargará una placa conmemorativa en las próximas semanas y llevará a Palomares al campo para inaugurar dicho acontecimiento. “Penso que debemos aplaudir aos que fixeron o ben por Cualedro, e Marcial Palomares é un deles, e como homenaxeamos no seu día a Colmenero, penso que Marcial merece tamén esta homenaxe, e merécea agora, eu son dos que pensan que estes actos hai que facelos coas persoas presentes, para que o vivan”, concluye Luciano Rivero.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
RELEVO ASEGURADOA
O futuro da comarca de Monterrei desfila o seu enxeño
MELLORA DO CICLO DA AUGA
A Xunta ratifica o seu apoio á alianza de 10 concellos do Támega
Lo último
Sociedad de Promoción Exterior Principado de Asturias
Bruno López, director general de Asturex: “Exportar requiere paciencia, constancia y músculo económico”
AGENDA DE OCIO
El Entroido de Ourense se resiste a despedirse
CIENCIA EN OURENSE
Del espacio al microscopio: la ciencia en Ourense tiene rostro de mujer