El abandono de As Burgas llegará hasta la Xunta

SOLICITUD DEL PSOE

El PSOE pide la intervención autonómica en el complejo de Ourense ante la inacción de Jácome

Abandono en el entorno de As Burgas

El abandono de la zona termal de As Burgas llegará hasta la Xunta de Galicia. Así lo adelantó el PSOE de Ourense, quienes elevarán una petición ante la dirección xeral de Patrimonio “para que tome as medidas oportunas ante a situación de absoluta precariedade e abandono ó que o Concello ten sometido este espazo”, indicaba el edil socialista Jose Ángel Vázquez Barquero.

El que fuera responsable de termalismo de la ciudad relató que “o resumo da situación é o habitual dende que Jácome é alcalde: precariedade, desinterese, falta de planificación e ningún interés en cambiar a situación do noso termalismo”. Una falta de mantenimiento que ha provocado el crecimiento de maleza en el entorno de la piscina romana, donde el panel puesto por el concello para explicar los detalles del yacimiento se encuentra desdibujado y entre zarzas. “As imaxes son concluíntes do abandono no que se atopa”, indicaba Barquero, a los que añadió que “a piscina termal levaba 3 anos sen funcionar, igual que os apartamentos municipais (restaurados hace 8 años), a taberna termal ni sequera chegou a abrir, e o centro de interpretación, que debía ser un dinamizador do casco histórico e o Ben de Interese Cultural (BIC), continúa sen funcionar”, enumeraba el concelleiro del PSOE.

“Precariedade manifesta”

Vázquez Barquero quiso analizar también la situación de la propia piscina termal, señalando que “preguntámonos por qué está como está. A obra de rehabilitación foi recepcionada polo Concello fai oito meses, pero continúa pechada para cidadáns e visitantes”. Entre los motivos de este cierre, el representante socialista apuntaba a Francisco Lorenzo, responsable de Infraestructuras, como responsable, puesto que “todo apunta a unha serie de deficiencias técnicas insalvables que impiden que a piscina sexa aberta ó público”, a lo que añade que “as deficiencias eran coñecidas cando a obra se recepcionou, e preguntámonos por qué aceptou esa recepción e quen pagará os gastos para correxilas”.

Dichas deficiencias, según Barquero, se encontrarían en el circuíto que se encarga del suministro de agua, que al estar mal elaborado “é complicado que a temperatura no vaso supere os 36 graos, que é o recomendado para que os cidadáns poidan empregalo, sobre todo nos meses de máis frío”, concluía Vázquez Barquero.

Contenido patrocinado

stats