María Mercedes Villanueva, de 92 años: “Traballei moito no campo, fago cousas sempre e sonche relixiosa”
María Mercedes Villanueva (Vide, 1932) resume 92 años de biografía con el adjetivo “feliz” después de vivir “os tempos da fame”. Nació en el seno de una familia campesina como la más pequeña de cinco hermanos. “Meus pais morreron moi cedo e non os coñecín. Por iso fun unha nena moi mimada por toda a familia. Despois, de mociña tamén fun moi consentida”, relata Villanueva. El amor de su familia y después el de su difunto marido ofrecieron a esta mujer una vida “moi afortunada”.
“Coñecín ao meu marido con 15 anos e casamos despois de nove de noivos. Foi un bendito. Tiven catro fillos seguidos e sempre me axudou coa crianza. Tamén deume o privilexo de ser a que mandaba na casa”, relata. Villanueva resalta que trabajó mucho en las labores del campo, una actividad que siempre le gustó y en la que se pudo sentir sosegada. “Creo que a base de vivir moitos anos é manter unha vida tranquila, ser boa cos demais e agradecer todo o que tes. Non hai que ser ambiciosos”, responde. Villanueva remarca que siempre estuvo alejada de las fiestas y de los excesos. “Nunca me gustaron as festas, como moito ir a bailar o que tocaba algún gaiteiro no pobo”, dice. Fumar nunca estuvo presente en su vida y solo permitió alguna que otra copichuela en sus años mozos.
Por otra parte, la religión conforma una parte vital de su existencia. “Cada semana vou a misa a rezar. Son moi relixiosa dende sempre e, de feito, teño unha filla monxa e outro que estudou para ser sacerdote durante un tempo”, afirma. Además, Villanueva afirma que “sempre estou facendo cousas. Só miro a televisión ao medio día e, coa cea, o programa das citas para rirme un pouco”. Esta mujer explica que siempre le gustó hacer sopas de letras y leer mucho. “Leo de todo, pero sobre todo gústanme as novelas de personaxes importantes”, destaca. La televisión no ocupa mucho tiempo en su vida y prefiere hablar por guasap con su familia y mirar internet.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
PIERDE LA VIGENCIA DEL CARNET
Condenado por negarse a hacer la prueba de alcoholemia tras causar un accidente
ACCIDENTE DE TRÁFICO
Retenciones kilómetricas a la salida de Ourense
EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense