EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
PSOE y BNG instan a la Xunta a actuar ante el desmantelamiento del CIMM (Centro de Información á Muller) del Concello de Ourense, que el gobierno local ha movido a la praza de San Martiño.
Los socialistas piden al Gobierno gallego que “tome partido” para que se realicen las obras necesarias en el edificio y se garanticen unas “instalacións adecuadas” a las trabajadoras durante el proceso. “A calidade da atención que se pode prestar ás usuarias do servizo, moitas delas vítimas de violencia de xénero, redúcese considerablemente ao non reunir o novo espazo as características necesarias para a confidencialidade e privacidade”, señaló Natalia González, portavoz municipal del PSOE. Y añade la parlamentaria Carmen Dacosta: “O alcalde da cidade debe rectificar pero para elo tamén ten que posicionarse a Xunta e debe esixir que se fagan as obras precisas na que ata o de agora foi a sede do CIMM”.
Por su parte, desde el BNG, la parlamentaria Noa Presas instó al Gobierno gallego a dirigirse al Concello y demás instituciones implicadas en la red de atención a la violencia machista para “abordar a necesidade de corrixir a decisión sobre o novo emprazamento do CIMM”. Para Noa Presas, “esta decisión supón un novo ataque do goberno municipal aos dereitos das mulleres, na liña da supresión de programas de igualdade e de apoio, por exemplo á maternidade. Este retroceso chega acompañado doutras medidas de recorte en materia de servizos públicos e políticas sociais e supón un novo golpe ás persoas máis vulnerábeis”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
DÍA CONTRA EL CÁNCER
La Unidad del Dolor del CHUO atiende 300 enfermos de cáncer al año
SIETE DÍAS EN LA AUTOVÍA
Nuevo corte de la tractorada en la N-525, mientras sigue el de la A-52
Lo último