EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
El Grupo municipal del BNG denuncia el “caos absoluto” que hay en el Concello de Ourense a raíz de los traslados de personal tanto dentro de algunos departamentos, como de unos a otros. “É unha situación de caos absoluto que mesmo pode derivar no colapso de algúns dos servizos pois o persoal xa non sabe nin cal é o seu posto de traballo nin as funcións que ten que desenvolver”, aseguran.
Otra derivada de todo lo que está aconteciendo es, según el portavoz municipal del BNG, Luís Seara, “a prestación de servizos e a atención á veciñanza, unha veciñanza que en moitos casos vai dunhas dependencias a outras sen saber exactamente a onde ten que dirixirse”.
Para el BNG, nada de lo que está aconteciendo es casual y, tal y como afirma Luís Seara, “responde a unha estratexia perfectamente definida polo Alcalde, a de xerar caos e desconcertó, a de levar a situación ao límite do colapso para ter a escusa perfecta para cargar de novo contra as e os traballadores municipais e xustificar os seus continuos incumplimentos”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
DÍA CONTRA EL CÁNCER
La Unidad del Dolor del CHUO atiende 300 enfermos de cáncer al año
SIETE DÍAS EN LA AUTOVÍA
Nuevo corte de la tractorada en la N-525, mientras sigue el de la A-52
Lo último