Damm afirma que este ano sería 'record' para o grupo 'de non ser por Pescanova'

ECONOMÍA

Prevé alcanzar os 1.000 millóns de facturación este ano e Cacaolat facturará máis de 50

Axencias

Publicado: 30 jun 2014 - 16:23 Actualizado: 30 jun 2014 - 20:35

O grupo cervexeiro Damm pechou 2013 cuns ingresos de 909 millóns de euros, mentres que o beneficio neto alcanzou os 70 millóns de euros, un 14,6% menos en comparación cos 82 millóns de ganancias do ano anterior a causa da provisión por Pescanova, na que se investiron 40 millóns. "De non ser por Pescanova, sería un ano marca", dixo o director xeral Jorge Villavecchia.

De feito, o grupo cervexeiro prevé alcanzar unha cifra de negocios de 1.000 millóns de euros en 2014 grazas aos bos resultados da internacionalización da compañía e á recuperación do mercado español.

Así o dixo este luns na rolda de prensa previa á xunta de accionistas o presidente de Damm, Demetrio Carceller: "Queremos chegar a este obxectivo porque cremos que é a Liga".

En 2013, Carceller avanzou que Damm daría o salto ao mercado continuo cando se alcanzasen os 1.000 millóns de facturación, se ben este luns desvinculou as dúas circunstancias: "Continuo ou non, xa veremos".

Carceller estivo acompañado na rolda de prensa polos directores xerais Jorge Villavecchia e Enric Crous, os que destacaron que o obxectivo da compañía é aumentar a súa presenza internacional, tras estar implantada en 85 países e conseguir que o 15% da actividade proceda de fóra de España, un 18% máis que en 2012.

De feito, a compañía pechou o pasado exercicio acordos con novos distribuidores en Canadá, con Moosehead, e en Rusia, con Moscow Brewing Company, para seguir avanzando no seu proceso de internacionalización, e os seus principais mercados son Reino Unido, onde conta cun equipo propio e as vendas incrementáronse un 41% o ano pasado, e Estados Unidos, onde conta con 4.000 clientes activos.

En Portugal, o ano pasado foi o primeiro completo de actividade tras a incorporación de Cimbra e o acordo de distribución con Sumol+Compal, e a fábrica de Santarem xa está plenamente operativa e alcanza unha capacidade de produción de 1,5 millóns de hectolitros para traballar cervexa e refrescos.

"De NON SER POR PESCANOVA"

O grupo cervexeiro pechou 2013 cuns ingresos de 909 millóns de euros, mentres que o beneficio neto alcanzou os 70 millóns de euros, un 14,6% menos en comparación cos 82 millóns de ganancias do ano anterior a causa da provisión por Pescanova, na que se investiron 40 millóns: "De non ser por Pescanova, sería un ano marca", dixo Villavecchia.

Na última década, a compañía investiu 900 millóns de euros, dos que 250 destináronse ás súas instalacións en El Prat de Llobregat (Barcelona), e Carceller sostivo que se dan por concluídas os investimentos de incremento de capacidade.

Carceller referiuse ás dúas parcelas anexas á planta de El Prat de 50.000 metros cadrados de superficie adquiridas, e sostivo que é probable que empecen a condicionarse nos próximos dous anos para ampliar a capacidade da súa factoría, algo que se podería adiantar ao ano que vén se a conxuntura do mercado o permite.

O presidente de Damm tamén está interesado en entrar no capital de empresas de alimentación de fóra de España, principalmente da zona OCDE e economías desenvolvidas.

Damm comercializa en España 8,2 millóns de hectolitros de cervexa, e mantén unha cota do 26% do mercado nacional, mentres que no mercado de auga, que en España acumula sete anos negativos, incrementou a súa cota ata o 7,3% con marcas como Veri e Liviá.

CACAOLAT

Sobre Cacaolat, a sinatura que Damm xestionar xunto a Cobega, a catalá de batidos recuperou o liderado en Cataluña cunha cota do 40%, e tras facturar máis de 45 millóns en 2013 prevese que a cifra negocios supere os 50 millóns este ano: "Cacaolat empeza a dar diñeiro, e aínda non rematamos de darlle a volta", apuntou Carceller.

"Fíxose unha reconversión absoluta con peche de fábricas de Pujades (Barcelona) e Zaragoza para recuperar o liderado nacional en batidos", expuxo Villavecchia, que tamén destacou o redeseñar da gama Letona.

En canto a dividendos e retribución ao accionista, Villavecchia destacou os 40,1 millóns de euros correspondentes ao exercicio 2013 fronte aos 38,9 do ano anterior, un 3% máis.

Contenido patrocinado

stats