Las obras en el puente de Leiro crean polémica

OBRAS

Los socialistas preguntan por los motivos de que se lleven a cabo las obras en plena época estival

Obras en Ponte da Esperela, en el Concello de Leiro.
Obras en Ponte da Esperela, en el Concello de Leiro.

El PSdeG-PSOE de Ourense ha presentado en el Parlamento de Galicia una batería de preguntas sobre las obras que la Xunta de Galicia está ejecutando en la Ponte da Esperela, en Leiro. Los socialistas preguntan por los motivos de que se lleven a cabo las obras en plena época estival, coincidiendo con el aumento de visitantes y la llegada de más vecinos a este concello, “que se ven na obriga de dar un importante rodeo”, señalan.

La parlamentaria socialista, Carmen Rodríguez Dacosta, ha registrado las preguntas para su respuesta oral y por escrito en la comisión de Ordenación Territorial, Obras Públicas, Medio Ambiente e Servizos y también en el pleno. La diputada pregunta “se a Xunta é coñecedora dos trastornos que ocasionan as obras a veciños e comerciantes” y pide que se aclare “cando foi contratada?”. Dacosta considera que “supoñen un gran trastorno para todos, xa que a principal arteria de entrada a Leiro atópase cortada, obrigando a un desprazamento de 6 quilómetros”.

El alcalde de Leiro, Francisco José Fernández, responde a los socialistas que “de paso tamén poden levar ao Parlamento que levan dous anos coa ponte cortada na A-6, en Pedrafita, e que hai que dar un rodeo tremendo”. Asegura el regidor que esta obra tendrá una duración, “como omito, de tres meses, e os veciños sempre poden estacionar na área fluvial e ir camiñando 300 metros ata Leiro”.

Contenido patrocinado

stats