Nueva jornada de protestas en el CHUO por el traslado del Materno: "É propio dun país terceiromundista"

PARITORIO PROVISIONAL

Decenas de personas volvieron a concentrarse este lunes a las puertas del CHUO para protestar por el traslado del paritorio por las obras en el Materno-Infantil

Publicado: 14 jul 2025 - 13:18 Actualizado: 14 jul 2025 - 15:24
Protesta en el CHUO este lunes.
Protesta en el CHUO este lunes. | José Paz.

Mujeres embarazadas afectadas y personal sanitario del Complexo Hospitalario de Ourense se han manifestado de nuevo a las puertas del CHUO para protestar por el traslado del Materno-Infantil.

Decenas de personas se concentraron a las 10:30 horas convocados por los colectivos de Arrolos de Teta, O parto é noso, Marcha Mundial das Mulleres, Petra Maternidades Feministas, Asociación Galega de Matronas y SOS Sanidade Pública Ourense, bajo el lema "Polo dereito a parir con dignidade". Denuncian que el traslado del paritorio "non cumple as condiciónes de seguridade, intimidade e dignidade que merecen as embarazadas".

A la concentración de este lunes se sumó también la portavoz del BNG, Ana Pontón, que calificó de "chafalleiro" el traslado y pidió su paralización. Pontón valora que "en pleno século XXI" las mujeres de Ourense "teñen que parir en condicións terceiromundistas", así como se considere "normal" que lo tengan que hacer "nunha zona na que non hai lavabos nin auga corrente".

También ha criticado este traslado el sindicato SATSE en Ourense, lamentando la "falta de planificación, información y de participación de profesionales".

La Xerencia defiende el traslado

La Xerencia del área sanitaria de Ourense, Verín y O Barco "desminte categoricamente as afirmacións realizadas no día de hoxe pola líder do BNG, xa que son falsas". Así se ha pronunciado Santiago Camba tras las declaraciones realizadas este lunes por Ana Pontón durante las protestas en el CHUO. "A Xerencia considera inadmisible e indignante que se continúen a verter falsidades sen fundamento sobre as instalacións provisionais do paritorio de Ourense. Cómpre lamentar que a dirixente do BNG non se molestase en coñecer a configuración prevista para o paritorio provisional e preferise lanzar afirmacións falsas, que non responden á realidade e que teñen como única finalidade alarmar e sacar rédito político a costa da sanidade pública".

Contenido patrocinado

stats