Movimientos políticos por los empleos ourensanos en Faurecia

REACCIONES DE PP Y BNG

PP y BNG piden “compromisos coa defensa do traballo” a los propietarios de Faurecia

Interior de la planta de Faurecia en una imagen de archivo.
Interior de la planta de Faurecia en una imagen de archivo.

La política interviene a favor del mantenimiento de los empleos en Faurecia, empresa fabricante de componentes automovilísticos que la semana pasada anunció una reducción de 27 de sus 300 puestos de trabajo debido a la caída de producción de su principal cliente, Stellantis.

Ante esta situación, el Partido Popular (PP) ha registrado en la Diputación de Ourense una moción para su debate en pleno, previsto inicialmente para el 28 de febrero, en la que pide al ente provincial “o apoio ós empregados da empresa Faurecia”. Argumentan los populares que “en Ourense o sector da automoción é estratéxico pola súa proximidade á industria de Vigo”, recordando que “a empresa conta a día de hoxe con case 300 empregados que están a ver perigar os seus postos de traballo pola caída da producción automobilística e o estancamento previsto de cara ó 2030”.

Continúan relatando desde el PP que “son moitas a empresas que están a ver reducida a súa carga de traballo e viven coa incerteza de se van a ter ou non pedidos”; por lo que piden de la Diputación “instar ó grupo Forvia (propietarios de Faurecia) a garantir o mantemento dos postos de traballo do persoal que actualmente forma parte da empresa”, así como “reclamar ó Goberno central que deseñe convocatorias de axudas para o sector que garantan o emprego de proximidade”.

Por su parte, el diputado autonómico Iago Tabarés mantenía una reunión con representantes del comité de empresa de la planta de San Cibrao, al término del cual expresaba “o noso compromiso coa defensa dos 300 postos de traballo”, asunto que tratarán en la cámara gallega.

Contenido patrocinado

stats