La Denominación de Orixe Valdeorras estrenó campaña de imagen

VINOS

La publicidad de la Denominación de Orixe Valdeorras está basada en un “spot” que protagonizan dos viticultores valdeorreses y que ensalza “o valor do pequeno”

Los protagonistas de la campaña, Tino y Ramón.
Los protagonistas de la campaña, Tino y Ramón.

La Denominación de Orixe Valdeorras estrenó imagen. La nueva campaña está basada en un “spot” que protagonizan dos viticultores valdeorreses y que ensalza “O valor do pequeno”. El presidente del Consello Regulador, Marcos Prada Ginzo, destacó que “se algo caracteriza á viticultura valdeorresa é que cada pequena parte do seu proceso suma un valor incalculable”, realidad esta que “define os nosos viños”.

Prada Ginzo considera importante “que Valdeorras sexa descuberta, coñecida e valorada como corresponde” y añade que, para conseguirlo, “debemos asegurarnos de que a nosa identidade se comprenda e se comparta, de que cada profesional do viño, cada persoa interesada no que facemos, poda coñecer en profundidade a nosa historia, as nosas variedades e o noso saber facer”.

Miguel Rego, socio-director de Lapera, la agencia autora de la campaña, se refirió a los protagonistas, Tino e Ramón, indicando que se buscó a “dous valdeorreses que tivesen viñas na comarca, como son Tino e Ramón, para contar por medio deles, a historia detrás do ‘claim”. Respecto a ellos dijo que son “dúas persoas marabillosas que tiveron toda a paciencia do mundo”.

Contenido patrocinado

stats