La Denominación de Orixe Valdeorras estrenó campaña de imagen
VINOS
La publicidad de la Denominación de Orixe Valdeorras está basada en un “spot” que protagonizan dos viticultores valdeorreses y que ensalza “o valor do pequeno”
La Denominación de Orixe Valdeorras estrenó imagen. La nueva campaña está basada en un “spot” que protagonizan dos viticultores valdeorreses y que ensalza “O valor do pequeno”. El presidente del Consello Regulador, Marcos Prada Ginzo, destacó que “se algo caracteriza á viticultura valdeorresa é que cada pequena parte do seu proceso suma un valor incalculable”, realidad esta que “define os nosos viños”.
Prada Ginzo considera importante “que Valdeorras sexa descuberta, coñecida e valorada como corresponde” y añade que, para conseguirlo, “debemos asegurarnos de que a nosa identidade se comprenda e se comparta, de que cada profesional do viño, cada persoa interesada no que facemos, poda coñecer en profundidade a nosa historia, as nosas variedades e o noso saber facer”.
Miguel Rego, socio-director de Lapera, la agencia autora de la campaña, se refirió a los protagonistas, Tino e Ramón, indicando que se buscó a “dous valdeorreses que tivesen viñas na comarca, como son Tino e Ramón, para contar por medio deles, a historia detrás do ‘claim”. Respecto a ellos dijo que son “dúas persoas marabillosas que tiveron toda a paciencia do mundo”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
AGENCIA DE TURISMO DE GALICIA
Los Institutos de Estudios berciano y valdeorrés se hermanan
RUTA TURÍSTICA
La Motoxeada tomó los viales de Valdeorras
Lo último
ÚLTIMA JORNADA DEL AÑO
Cita con las raquetas más jóvenes
ACCIDENTE DE TRÁFICO
Muere una conductora al sufrir una salida de vía y volcar en Coruña
PLENO EXTRAORDINARIO
Directo | Pleno extraordinario del Concello de Ourense del 16 de diciembre