“O valor do pequeno” es el nuevo lema de la D.O. de Valdeorras
DENOMINACIÓN DE ORIGEN
La Denominación de Origen Valdeorras presentó ayer su nueva imagen promocional
La Denominación de Origen Valdeorras presentó ayer su nueva imagen promocional, “nunha aposta por darlle o valor que creemos, se merece”. Así lo explicó el presidente del Consello Regulador, Marcos Prada, quien quiso destacar que se trata “dun paso máis dentro dun Plan de Promoción que contemplou diferentes accións durante estes últimos anos”.
La nueva imagen de marca “quere transmitir modernidade, sen deixar de lado a esencia do que somos”, explicó Prada Ginzo, dando cuenta de cada elemento que la compone como es el logo, “coas catro capas superpostas de diferentes cores, que queren simbolizar a conxunción dos elementos que entran en xogo na elaboración dos viños”; el nombre, Valdeorras, Denominación de Orixe, que concede el protagonismo a la comarca, colocándola delante, y el lema, “o eslogan O valor do pequeno, centrado nos detalles, nas pequenas parcelas de pequenos viticultores que elaboran grandes viños, con mimo, esforzo e dedicación”.
Por su parte, Miguel Rego, director de la agencia La Pera, que diseñó la nueva imagen de la Denominación de Origen Valdeorras, explicó que “obxectivo era poder transmitir con éxito a idea de que o que fai única a D.O. Valdeorras é precisamente a suma de todos os pequenos detalles que a compoñen: os seus viticultores co seu saber facer de décadas, a incrible variedade de chans, as importantes diferencias entre cada parcela (altitude, orientación, tamaño...); e os diferentes climas da zona.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último