El BNG exige solución para el plan de Viana

PLAN PARALIZADO

Viana do Bolo, un municipio con 2.736 habitantes y una baja densidad de población, carece de un instrumento fundamental para su desarrollo: un Plan General de Ordenación Municipal.

Panorámica de Viana do Bolo.
Panorámica de Viana do Bolo. | Cristina Clavería

El Bloque Nacionalista Galego, a través del diputado Secundino Fernández, ha presentado una iniciativa en el Parlamento para instar al Gobierno gallego a desbloquear la aprobación del Plan Básico Municipal de Viana do Bolo.

Según apuntan, “esta inacción da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda arrástrase desde abril de 2024, cando rematou o prazo de información pública. A pesar de ter transcorrido máis dun ano, as centos de persoas que presentaron alegacións sobre cuestións que lles afectan directamente non recibiron ningunha resposta, un silencio que o concello vianés tamén lle reclama á Xunta sen éxito”.

Los nacionalistas consideran que se trata de un plan vital para un municipio sin ordenación y con graves carencias en servicios e infraestructuras.

Viana do Bolo, un municipio con 2.736 habitantes y una baja densidad de población, carece de un instrumento fundamental para su desarrollo: un Plan General de Ordenación Municipal. “Esta falta impide un crecemento ordenado e lastra as súas potencialidades”, subrayó el diputado.

La Ley del Suelo de Galicia de 2016 creó los Planes Básicos Municipales para solucionar la falta de planificación en los municipios de menos de 5.000 habitantes. El plan de Viana inició su tramitación y fue aprobado inicialmente en enero de 2024, pero la “paralización posterior, motivada pola falta de resposta ás alegacións, mantén ó concello nunha situación de inseguridade xurídica e estancamento”

Contenido patrocinado

stats