Agromadas lamenta el fallecimiento de Miguel Fernández
"Miguel deixou pegada nas xentes da Limia co seu compromiso social, cultural, galego e cristiano, feito que foi recoñecido por esta Asociación".
Miguel Fernández Grande, párroco emérito de Santa María de Parada de Outeiro (Vilar de Santos),fallecía este lunes a los 86 años de edad. Fernández Grande era una persona muy querida en A Limia y en el resto de la provincia que, además, recibió varios homenajes y distinciones por su labor como sacerdote pero, sobre todo, como persona siempre dispuesta a hacer el bien y a promover y defender la cultura.
El municipio de Vilar de Santos vivía este martes una jornada de luto oficial por la pérdida de su hijo adoptivo y entidades como la Asociación cultural Agromadas se sumaban a las condolencias a la familia y allegados de Fernández Grande, a quien distinguieron en 2018 con el Premio Freire Carril: “A directiva acolle a nova amosando o seu fondo pesar pola morte dunha persoa que exerceu o seu ministerio sempre ó lado dos máis humildes. Miguel deixou pegada nas xentes da Limia co seu compromiso social, cultural, galego e cristiano, feito que foi recoñecido por esta Asociación e moitísimos cidadáns ós que serviu tantos anos”, lamentaron desde la asociación este martes. “Miguel é para nós un exemplo a seguir non só no sentido relixioso. A súa bomhomía sera un modelo a seguir para nós e para moitos galegos que saben amar a súa terra e servir ós demais dende a súa convicción galega e cristiá”, añadían.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último
A varios organismos
Honduras denuncia a Trump por injerencia en sus elecciones
ESTATUAS PROFETAS JEREMÍAS Y EZEQUIEL
Santiago recibe las esculturas del Pórtico de la Gloria tras 70 años fuera de la ciudad
PROGRAMACIÓN NAVIDAD 2025
El centro comercial Ponte Vella arranca su programación navideña con ocio, talleres y visitas mágicas