El PSOE destaca la inversión “histórica” en los regadíos de A Limia

Un campo de cultivos en Xinzo de Limia y su sistema de regadío.
photo_camera Un campo de cultivos en Xinzo de Limia y su sistema de regadío.
El PSdeG-PSOE de Xinzo destaca que los 35 millones de euros destinados a mejorar los regadíos en A Limia son la mayor inversión del Gobierno de España en la “historia” de la comarca

Con la firma entre el presidente de Seiasa y el presidente de regantes se eleva la partida inicial de los 15,9 millones iniciales a los 35 definitivos.

Desde el grupo municipal socialista confirman que el comienzo de las obras por parte de Tragsa, empresa publica encargada de realizarlas, “iniciaranse  a partir do mes de abril, e prolongaranse durante dous anos”. Os e as socialistas apuntan a que seguinte fase, unha vez estean construídos os 40 pozos por parte da Xunta de Galicia, aos que aínda lles falta a electrificación para as bombas con 7 plantas fotovoltaicas, “cando se cumprirán os obxectivos que marcan os fondos europeos Next Generation para este proxecto”.

“Este investimento é unha aposta decidida do Ministerio de Agricultura, co ministro Luis Planas ao fronte, para o futuro desenvolvemento da comarca da Limia e dos seus produtores, que poderán ver diversificados os cultivos, cun proxecto eficiente, sostible e que aposta polo aforro enerxético e hídrico, permitindo saber en tempo real as necesidades hídricas e os controis fitosanitarios dos cultivos”, destaca la portavoz socialista en Xinzo, Elvira Lama.

Superficie

Con esta inversión, el nuevo regadío quedará dimensionado para 4.000 hectáreas. “Estamos falando dunha dimensión moi superior as 2.578 hectáreas iniciais que estaban contempladas no orzamento de 15, 9 millóns”, apuntan desde el PSOE. El incremento de los costes de materiales y la mayor dimensión del proyecto hizo necesario incrementar la partida presupuestaria a más del doble por parte del Ministerio.

Te puede interesar