Ribadavia participa en el plan contra la soledad

El Balneario de Cortegada, en las orillas del río Miño.
photo_camera El Balneario de Cortegada, en las orillas del río Miño.
Los mayores que viven solos en Ribadavia pueden apuntarse a sesiones termales

El Concello de Ribadavia y la Diputación de Ourense colaboran para el desarrollo del “Programa termal contra a soidade non desexada”. De esta forma, las personas interesadas en participar deberán apuntarse, finalizando el plazo el próximo 7 de marzo, en las oficinas de los servicios sociales de este municipio. El alcalde, César Fernández, afirma que también pueden solicitar más información en el teléfono 988 472 403 o dirigirse en persona a este departamento.

Este programa está destinado a personas mayores de 50 años que viven solas en Ribadavia, para que puedan acudir al Balneario de Cortegada durante un periodo de seis meses en este 2024.

Consta de una sesión termal cada semana, con un coste de 19,80 euros al mes, a partir del 13 de marzo. Las sesiones serán los miércoles, en horario de 10,00 a 12,00 horas.

Para César Fernández,“o obxectivo principal é diminuír a soidade non desexada, fomentando a participación en grupos e comunidade, e ao mesmo tempo mellorar a calidade de vida e saúde das persoas maiores que viven soas. Así mesmo, con esta iniciativa potenciase o uso das augas termais da comarca do Ribeiro”.

César Fernández señala que con la participación en esta iniciativa, “o Concello de Ribadavia continúa aumentando os programas destinados ás persoas maiores coa finalidade de mellorar o seu benestar e a súa calidade de vida. Deste xeito, o programa termal contra a soidade non desexada ven a unirse a outros como o de axuda no fogar, xantar na casa, teleasistencia e talleres de memoria e animación social, todos eles co obxectivo fundamental de mellorar a calidade de vida dos nosos maiores”, apunta el regidor municipal.

Te puede interesar