Ourense

Preocupación entre los autónomos ourensanos por las ayudas de la Diputación

Ourense

Preocupación entre los autónomos ourensanos por las ayudas de la Diputación

Reunión Manuel Baltar con Marisol Novoa Rodríguez
photo_cameraReunión Manuel Baltar con Marisol Novoa Rodríguez
La presidenta de la CEO, Marisol Nóvoa, se reunió este lunes con Baltar  en el Pazo provincial

"Honda preocupación" entre los autónomos y pequeños empresarios de la provincia tras la polémica revisión de las ayudas a los autónomos concedidas por la Diputación de Ourense. Así se lo trasladó esta mañana la presidenta de la CEO, Marisol Nóvoa, a Manuel Baltar, según comunicó la propia institución, en un encuentro en el Pazo provincial en el que Baltar insistió en denunciar que “o gravísimo é que se poña en perigo as axudas que xa cobraron 2.500 empresarios e autónomos, e que se poidan ver na obriga de ter que devolvelas como consecuencia dun comportamento indigno e vil por parte dun deputado desta corporación”.

Baltar reiteró "a incomprensible actitude de Rodríguez Villarino e a aquiescencia do Subdelegado do Goberno en Ourense, para ir en contra das miles de familias de Ourense, sendo o móbil desa actuación a mala intención e unha vocación por destruír”. Insiste en que las ayudas “son absolutamente legais, igual que as que se puxeron en marcha en todo o territorio nacional, e só se coñece o caso de que en Ourense se estean a investigar e revisar”. Una circunstancia que atribuye al portavoz socialista en "aquiescencia" con la Subdelegación del Gobierno.

Reacción del PSdeG

Por su parte, desde el Partido Socialista acusan al presidente de la Diputación de "uso partidista" de la institución y le instan a que “se retracte públicamente por uns feitos que incumpren o código ético da Deputación que o presidente dixo que redactara do seu puño e letra”, en alusión al papel de Rodríguez Villarino en la revisión de las ayudas por parte de la Subdelegación. Los socialistas afirman que la Junta Electoral "determinou hoxe, por segunda semana consecutiva tras outra denuncia do PSdeG-PSOE, que o goberno bipartito de PP e Democracia Ourensana volve incumprir a Lei Orgánica do Réxime Electoral Xeral (LOREG) e as súas instruccións".